כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
נתוני חמ”ל החירום העירוני מגלה: אירועי שמחה מרובי משתתפים – הינם מקור ברור לחלק משרשרת ההדבקה • הקמפיין יתמקד בהנחיות לבעלי שמחות, מתפללי בית הכנסת וחייבי בידוד
BNEI BRAK (4)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

על רקע העלייה המחודשת בתחלואת קורונה בבני ברק, הציג חמ”ל החירום של עיריית בני ברק לראש העיר הרב אברהם רובינשטיין וצוות הטיפול בקורונה נתונים מדאיגים המצביעים על אירועי השמחה ומפגשים מרובי משתתפים, כמוקד הדבקה עיקרי בהתפרצות הגל השני של הקורונה בעיר. לדברי אנשי החמ”ל, חלק מגל ההדבקה מקורו באירועים באולמות השמחה בהן לא נשמרו ההנחיות בקפידה, כאשר אי הקפדה על עטיית מסכות ושמירת מרחק וכן קיום ריקודים בניגוד להנחיות בשילוב העדר אוורור באולמות סגורים, גורמים לקצב הדבקה במקרה של חולה מאומת ח”ו.

בצעד נחוש החליטה עיריית בני ברק לטפל בנושא במלא החומרה. בהוראת ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין הוחלט על מסע הסברה רחב היקף והגברת האכיפה באופן בלתי מתפשר עם התמקדות על מקומות מרובי קהל ואולמות השמחה. במסגרת קמפיין ההסברה שעלה בתחילת השבוע לאוויר ומפורסם בכל רחבי העיר במודעות ענק, נקראים משפחות ובעלי שמחות שעורכים את האירועים באולמות בעיר להקפיד ביתר זהירות על קיום הנחיות משרד הבריאות.

עיריית בני ברק מעוררת את העיר בקמפיין הסברה מקיף ופרטני 1

במקביל, מעניקה העירייה דגש הסברתי גם על קיום חובת הבידוד. במודעות שמפורסמות ברחבי העיר, נקראים התושבים המחוייבים בבידוד להישאר בבתיהם ולא להוות גורם הדבקה לשכניהם ולשאר התושבים, כאשר בשל גל ההדבקה שוהים מאות רבות של תושבים בבידוד מניעתי, דבר המחייב הסברה חדה וברורה על חובת הבידוד תחת הכותרת: “התחייבתם בבידוד? זה מחייב!”.

במודעות מפורטות מסבירה העירייה את כל כללי הבידוד וההנחיות באופן מפורט ומלא, כצעד הסברתי הנועד לקטיעת מעגלי ההדבקה. בנוסף, מפרסמת העירייה הנחיות ברורות על חובת עטיית מסכה בהיכלי התורה ומקומות התפילה, כאשר באייקונים מאירי עיניים, מחודדים ההנחיות לשלום הציבור בריכוז על היכלי התורה והתפילה ומוסדות החינוך.

עיריית בני ברק מעוררת את העיר בקמפיין הסברה מקיף ופרטני 2

עיריית בני ברק מעוררת את העיר בקמפיין הסברה מקיף ופרטני 3

לצד ההסברה הרחבה, מתגברת העירייה גם את האכיפה בסמוך לאולמות השמחה וסביב מקומות מרובי קהל ובכלל זה בתי המדרשות. שוטרי השיטור העירוני ומשטרת ישראל יפעלו בצורה אקטיבית למניעת מעגלי ההדבקה באמצעות הקפדה על חבישת מסכות, הקפדה על הריחוק הנדרש ושהייה בבידוד במקרי הצורך, כאשר בצעד מיוחד לנוכח הנתונים המדאיגים, מודיעה העירייה על סגירה מנהלית ל-48 שעות, במקרים בהם קיימת הפרה של כללי הבטיחות וניתנו מספר דו”חות משטרה בנושא.

בעיריית בני ברק משקיעים מאמצים אדירים בהסברה והטמעת הכללים, מתוך קריאה ואזהרה ברורה לציבור, להפנים את תמונת המצב המורכבת, כאשר קצב התחלואה מזנק באופן עקבי, מה שגורר סכנה ממשית לאוכלוסיות רבות עד כדי פיקוח נפש ח”ו. הצעדים המיוחדים מורגשים היטב בעיר, כאשר יחד עם תפילה וזעקה לשוכן מעונה כי יחיש רפואה וישועה לעמו, ננקטים כל הצעדים הדרושים כחובת הזהירות והשתדלות לקטיעת מעגלי ההדבקה.

עיריית בני ברק מעוררת את העיר בקמפיין הסברה מקיף ופרטני 4 עיריית בני ברק מעוררת את העיר בקמפיין הסברה מקיף ופרטני 5 עיריית בני ברק מעוררת את העיר בקמפיין הסברה מקיף ופרטני 6

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן