גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
קמפיין הרשת של ‘טורבו דיגיטל’ להצלת בת ה-4 הסתיים בהצלחה סוחפת • ראש הממשלה הצטרף בסרטון ברכה מיוחד
NETANYAHU
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בימים האחרונים הושלם היעד שהציבו לעצמם צוות ‘טורבו דיגיטל‘ בראשות המנהלת הנמרצת שולי סגל-זלוטסקי, עם גיוסם של יותר מ-2.8 מיליון שקל לטובת הצלת חייה של הילדה שהתחבבה על כולם, סבין בת הארבע.

כעת, עם סיום הקמפיין המוצלח בשיתוף פעולה עם עמותת ‘רחשי לב’, בהתגייסותם של מאות ידוענים ומובילי דעת קהל, ולקראת הטסתה של סבין בליווי האם המסורה ולריה לטיפול רפואי סבוך ויקר בארה”ב – פרסם גם ראש הממשלה בנימין נתניהו ברכה מיוחדת עבורה.

“שלום לך סבין, מדבר אלייך ראש הממשלה, אני רוצה לאחל לך נסיעה טובה וטיפול מוצלח בארה”ב. אני יודע שיש לך אמא אוהבת, ואלרי, ואני מחבק אותך בשם כל אזרחי ישראל”, אמר ראש הממשלה.

כשעושים קמפיין טוב לא צריך להתאמץ מידי הרבה. כשהמסר והסיפור ברור, שהסרטון מרגש. הוא לבד צובר תאוצה.כן, גם עד לשכת רה"…

פורסם על ידי ‏שולי סגל זלוטסקי‏ ב- יום רביעי, 24 ביוני 2020

כזכור, בקמפיין גיוס הכספים המיוחד שנערך ברשת בעקבות מצב החירום של הקורונה, שדרש הטסה ייחודית כדי למנוע מסבין סיכון כפול והדבקה בנגיף – השתתפו 24,197 איש שהתחברו לסיפורה הנוגע ללב של סבין.

יחד גויסו תרומות בהיקף של 2,848,564 שקל, 50 אלף שקל יותר מהיעד המקורי הנדרש לצורך הטיפול.

הקמפיין פעל במעטפת של גוגל, פייסבוק, טבולה, אאוטבריין ועוד באופן חובק תבל, כאשר תורמים רבים מגיעים מארה”ב ומאירופה, וכמו גם מרוסיה, ארץ מוצאה של סבין הקטנה.

שולי סגל-זולטסקי, מנהלת “טורבו דיגיטל” ציינה בסיפוק: “בדיוק בשביל מקרים כאלו אנחנו כאן. אין תחליף או הרגשה שתדמה לידיעה שאתה שותף להצלת חייה של הילדה הקטנה והמופלאה הזו, תוך שאנחנו זוכים ומזכים עוד עשרות אלפי בני אדם להיות שותפים במעשה חסד אנושי ומדהים שכזה.

“זה הקמפיין עם היעד הרפואי הכי גבוה שהיה לנו עד כה, וזה היה מדהים להוכיח לעצמינו וללקוח שאנחנו כובשים גם יעד כזה. כדאי לספר שמיד בסיום הקמפיין עלינו עם עוד קמפיין של ‘רחשי לב’ רק בחו”ל – עם יעד של מיליון דולר ונכון להיום, פחות משבועיים מהעליה לאוויר – נותרו לנו רק 50 אלף דולר אחרונים ליעד. זה מדהים להוכיח לעצמך כל פעם מחדש כמה הדיגיטל הוא עולם אין סופי.

“אנחנו כמובן מצטרפים לאיחולים החמים של ראש הממשלה, שולחים לה את אהבתנו וברכתנו ומקווים לקבל את פניה של סבין ואמה ולארי בשובן לישראל, כשהיא בריאה ושלמה”.

בעקבות קמפיין הרשת של 'טורבו דיגיטל': נתניהו מחבק את סבין 1

בעקבות קמפיין הרשת של 'טורבו דיגיטל': נתניהו מחבק את סבין 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן