מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
פתאום קם לקוח בבוקר ומגלה שהוא מקום ראשון בגוגל ב-5 ביטויים שונים. גיל דיגיטל חושפים את כל הסודות בכתבה מרתקת. הם מדברים על שילוב של טכנולוגיה מתקדמת, אסטרטגיה נכונה והמון עבודת נמלים. ככה מביאים אתר למקום הראשון בגוגל. איך הם עשו את זה? כל הפרטים בכתבה
google
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בתקופה הלא פשוטה שאנו נמצאים בה, ישנם לא מעט חסרונות, אך יש עסקים שדווקא זיהו הזדמנות למנף את המשבר לצמיחה עסקית. רוב בני האדם חווים לחץ ומתח בתקופת משבר ואחת הדרכים להקל ולסייע לאנשים היא ללא ספק רפואה משלימה. לא פלא שהביקוש לטיפולי רפואה משלימה עלה באחרונה ואנשים רבים הסובלים מכאבים ובעיות רפואיות שונות, מצאו מזור ומרפא בטיפולים שמציעה שיטה טבעית זו.

על מנת להכשיר מטפלות מקצועיות בתחום, מציעה ‘מכללת מעינות’ בירושלים מגוון רחב של מסלולים וקורסים לנשים, באווירה משפחתית ומתאימה לאופי המגזר הדתי והחרדי.

כמו לכל עסק מצליח, גם למכללה יש מערכת שיווק מקצועית, הכוללת בין השאר פרסום באינטרנט.

מהפכת הדיגיטל, שכמובן לא פסחה גם המגזר החרדי, הביאה את מנהלי חטיבת ‘גיל דיגיטל’ האמונים על שיווק המכללה ברשת, למסקנה שעכשיו זה הזמן המתאים, להשקיע בקידום המכללה במנוע החיפוש של גוגל.

לא משנה מה תקליד תמיד תגיע אלינו

כמות החיפושים באינטרנט בנושא לימודי רפואה משלימה, עלו מאוד עקב הביקוש הרב. נשים רבות מחפשות עכשיו תעסוקה, עקב יציאה לחל”ת או פיטורים ולימודי רפואה משלימה היא אפשרות מעולה לפרנסה ברווח עם תחושת סיפוק ועזרה לאנשים.

כמאמר הפתגם: “אם אתה לא שם אתה לא קיים” כך גם במנועי החיפוש. לא משנה בכלל עד כמה האתר של העסק מעוצב, איכותי ומניע לפעולה, אם הוא יופיע בעמוד התוצאות השלישי בגוגל, אף אחד לא נחשף אליו, ממש כמו קניון יוקרתי הממוקם בלב מדבר הסהרה.

לא מעט מכללות לרפואה משלימה, משווקות את עצמן בצורה מקצועית ברחבי הרשת והתחרות גדולה בתחום. כמו בכל תחרות השאלה היא כמובן מי יגיע למקום הראשון ויכבוש את הפסגה.

לאחר ניתוח הנתונים החליטו מנהלי השיווק הדיגיטלי, להגביר את עבודת ה – SEO – קידום אורגני במנועי החיפוש, במטרה ברורה להביא את אתר המכללה האיכותי, למיקום גבוה ביותר בגוגל, ולא משנה איך יחפשו אותו ובאיזה ביטוי השתמשו הגולשים. היעד שהציבו לעצמם הוא, שבסופו של תהליך, כל הנחלים יזרמו אל הים ותנועת הגולשים לאתר תזרום בשצף קצף, דבר שמביא לפניות אל המכללה ומספר נרשמות רב יותר.

שילוב מנצח של טכנולוגיה וכישרון

צוות ה-SEO בגיל דיגיטל, מורכב מאנשים מנוסים, מקצועיים שנושמים את גוגל 6\24, הייחודיות שלו היא בכך, שהוא מבין את הקהל החרדי בצורה הטובה ביותר ויודע לעבוד בשיתוף פעולה הרמוני עם משרדי פרסום תוך גמישות והתאמה מירבית לכל לקוח.

הצוות יצר אסטרטגיית קידום מנצחת והפעיל את כל התותחים הכבדים, על מנת לתת ללקוח את השופרא דשופרא של הקידום באינטרנט.

זה כולל הפעלת טכנולוגיות חדשניות, הוספת כתבות ומאמרים מקצועיים מידי שבוע, שנתנו ערך מוסף לגולשים, הצוות דאג לפרסום תוכן מקודם ברחבי הרשת ושתל קישורים (link) המפנים את הגולשים לאתר המכללה.

בוצעה עבודה מקיפה לתיקון קודים פגומים, שיפור מפת האתר ובנייה מחודשת של היררכיה שלו על מנת להקל את הסריקה של מנועי החיפוש.

שיפור חווית המשתמש, המניעה את הגולשים ליצור קשר עם המכללה, לאחר שנחשפו לתכנים הייחודיים באתר שלה.

זינוק בעליה עד לפסגה

הצוות עקב מקרוב וראה מול העיניים, את ההתקדמות המטאורית של האתר, בדירוג שלו בגוגל.

המסך התמלא בחץ ירוק כלפי מעלה, עם המספר המציין את המיקום שלו, ביטויים ומילות חיפוש בתחום, שהאתר היה ממוקם בו בתחתית שבתחתית, עלו והתקדמו עד למקום הראשון!

איך ההרגשה להיות מקום ראשון בגוגל? 1

נכון להיום, האתר ממוקם ב-5 ביטויי חיפוש, במקום הראשון בגוגל, אחרי שהשאיר אבק למתחרים ההמומים.

23 ביטויים הנמצאים בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש של גוגל, ממשיכים לשעוט קדימה והיד עוד נטוייה.

לקוחות ומשרדי פרסום רבים במגזר הדתי והחרדי, הבינו לא מכבר, שיש פה משהו ייחודי ופונים אלינו בבקשה לסייע להם בקידום העסק שלהם, במרחב הוירטואלי שהופך יותר ויותר לאקטואלי ומביא הכנסות מכובדות בכל התחומים.

יש לך אתר אינטרנט? מנהלים קמפיינים עבור לקוחות? תן לנו להכיר לכם את המקום הראשון בגוגל

לפגישת ייעוץ על כוס קפה ואוויר פסגות לחצו כאן

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן