מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
קמא-טק תקיים האקתון ייחודי למתכנתים ויזמי היי-טק חרדים במשך יומיים במתחם אמפרסנד בבני ברק בהשתתפות בכירי ממשל, בכירי ענף ההיי-טק וחברות הרפואה המובילות בישראל
KAMA TECH
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בעוד פחות משבועיים, עשויה הבשורה הגדולה להגיע ממוחם היצירתי של מיטב המתכנתים ואנשי ההי-טק מהציבור החרדי שישתתפו בהאקתון ראשון מסוגו, שמטרתו למצוא פתרונות יצירתיים בטווח זמן מוגדר לאתגרים השונים הקשורים לנגיף הקורונה.

מהפכה אדירה מתחוללת בענף ההי-טק החרדי והשתלבותם של צעירים רבים בחברות המובילות בתחום. בימים רביעי וחמישי בתאריכים ט”ז-י”ז כסלו (2-3.12.220) יתקיים האקתון חרדי במתחם ‘אמפרנסד’, ביוזמת ‘קמא-טק’, בהשתתפות כ-300 מתכנתים ויזמי היי-טק חרדים, שינסו למצוא פתרונות טכנולוגיים יצירתיים להתמודדות עם אתגרי נגיף הקורונה.

ההאקתון החרדי (שילוב של המילים האקינק ומרתון – כלומר, מרתון של תכנות), נועד לאפשר למתכנתים ואנשי היי-טק חרדים לייצר פתרונות מהירים על מנת לפתור אתגר שיוגדר מראש, בכל דרך חדשנית ופורצת דרך שעולה בראשם.

ההאקתון שיתקיים בשיתוף עם עיריית בני ברק, מרכז הכוון וחברות טכנולוגיה מובילות – גוגל, פועלים טק וקרן ההון סיכון פיטנגו, וכן בשיתוף עם גורמי רפואה מובילים – בית החולים שיבא וקופת חולים מכבי, יתקיים במתחם אמפרסנד ברחוב בר כוכבא 21 קומה 18 בני ברק. בשל הנחיות משרד הבריאות, חלק מהמשתתפים יישבו במתחם עצמו וחלקם ייטלו חלק באמצעות השתתפות מרחוק. כל המשתתפים ינסו, בתוך סד זמנים מוגדר מראש למצוא פתרונות לאתגרים מיוחדים בתחום הקורונה, כאשר בסיומו של מרתון התכנות, ביום חמישי י”ז כסלו (3.12.2020), כל קבוצה תציג את הפיתוח שלה ואת הפתרונות לאתגר שהוצב בפניה, כאשר הפתרונות יוצגו בטקס מיוחד בהשתתפות פאנל של מומחים שכולל בכירי ממשל, בכירי ענף ההייטק ובכירי עולם הרפואה בישראל. צוות השופטים יבחר את הקבוצות המצטיינות, שתזכנה בפרסים יקרי ערך וכן בהזדמנות יוצאת דופן ליצור שיתופי פעולה עם גופי הבריאות הגדולים והמובילים בישראל.

ההאקתון החרדי בנושא הקורנה מעורר עניין רב בקרב קהילת ההיי-טק, לאחר שבהאקתונים הקודמים שקיימה קמא-טק בשיתוף חברות טכנולוגיה מובילות כגון- מייקרוסופט, חברת IBM וחברות נוספות, קצרו המשתתפים החרדים הצלחה רבה ושבחים על הפתרונות היצירתיים לאתגרים השונים שהוצבו בפניהם.

בקמא טק מציינים שנרשמה היענות רבה של המתכנתם ויזמי ההיי-טק החרדים המבקשים ליטול חלק באירוע שעשוי להזניק את הקריירה של רבים מהמשתתפים ועל הדרך לקבל הכרה של בכירי ענף ההיי-טק בישראל, כאשר נציגי חברות הענק בתחום, ייטלו חלק בהאקתון ואף יהיו חלק מצוות השופטים.

בקמא טק מזמינים את המתכנתים החרדים ליטול חלק בהאקתון החרדי ולהירשם בימים הקרובים על מנת שיוכלו להשתתף בתחרות הנחשבת ביותר בענף ההיי-טק. אם אתה מתכנת או יזם היי-טק חרדי, זו ההזדמנות שלך: אולי אתה תהיה חתום על הבשורה הבאה בתחום הקורונה. זו הזדמנות שבהחלט אסור להחמיץ.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן