גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
משקיע העל אדם פישר, שותף בכיר בקרן ההון סיכון Bessemer Venture Partners, הגיע לבני ברק כדי לדבר עם יזמים על הדרך להקים חברה של מיליארד דולר. יעקב צ’אקוב השתתף ורשם
ADAM FISHER 1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

משקיע העל אדם פישר, שותף בכיר בקרן ההון סיכון Bessemer Venture Partners, היה המשקיע הראשון של כמה מהחברות המצליחות בהייטק הישראלי. במסגרת סדרת ההרצאות “סטארטאפים על הצ’ולנט” של קמא-טק בשיתוף פועלים הייטק, הגיע פישר לבני ברק כדי לדבר עם יזמים על הדרך להקים חברה של מיליארד דולר.

קרן Bessemer היא אחת מקרנות ההון סיכון הידועות והגדולות בעולם. הקרן מנהלת יותר מ-8 מיליארד דולר והשקיעה ביותר מ-150 חברות שונות ברחבי העולם. הקרן הייתה מהראשונות להשקיע בחברות ישראליות כמו וויקס, סולוטו ובחברות בינלאומיות כמו פינטרסט, שופיפיי ואחרות.

בשיחה בגובה העיניים, הוא שיתף אותנו בתובנות על עולם הסטארטאפים, כיצד מקימים סטארטאפ, מה הופך סטארטאפ למצליח, איך משקיעים מקבלים את ההחלטה להשקיע, ועוד.

אז מה חשוב לאדם פישר לדעת לפני שהוא משקיע בסטארטאפ?

צוות

אין דבר חשוב יותר מצוות חזק ומכוון. צוות הוא תשתית. כיוונים, החלטות ושווקים יכולים להשתנות כל הזמן, אבל הצוות נשאר ולכן הצוות צריך להיות חזק.

סיפור משכנע

בלי לספר סיפור מעניין על מה שאתם מנסים לעשות יהיה קשה מאוד להשיג תשומת לב. סיפור טוב גם משיג תשומת לב של המשקיע וגם עוזר למשקיע להעביר את הסיפור הלאה.

פוקוס

נכון שמוצרים יכולים להשתנות אבל תבינו לאיזה שוק אתם מכוונים. המוצר הוא ל-B2B או ל-B2C? מי המשתמש שלכם? איך הוא ימצא את המוצר? האם השוק הוא נישתי? איך תצאו מהנישה? תבינו מי המשתמש ותבינו איך מגיעים אליו.

מדידה

לא תמיד הסטארטאפ נמצא בשלב שבו זה רלוונטי. אבל במידה שיש מוצר ולקוחות, תגדירו מטריקות ותבינו מה חשוב למדוד. אלו נתונים מייצגים את ההתקדמות שלכם? כמה לקוחות יש? כמה מהם משלמים? כמה זמן הם משלמים? כמה עלה לכם לרכוש את הלקוחות?

בדרך לגיוס? כדאי שתדעו מה בודק אדם פישר לפני שהוא משקיע 1

אולי זה מובן מאליו וכבר שמעתם על כך אלפי פעמים בדרך להקמת המיזם שלכם, הרבה לפני שחשבתם להתחיל לגייס כסף, אבל תמיד חשוב לשמוע שוב את “הדברים הפשוטים” האלה.

גיוס כסף הוא כנראה אחד השלבים הכי חשובים בחייו של סטארטאפ, ולכן, לפני שניגשים למשקיעים, כדאי להבין מה הם מחפשים ואיך הם חושבים על השקעות.

בהצלחה!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן