גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דוד שכטר, מנהל הכוון תעסוקתי בני ברק, מספר כי הוא פוגש הרבה אנשים שלא משדרים את מה שעובד צריך לשדר בשנת 2021. אז מה הפתרון?
david shechter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

שוק העבודה של היום דורש מיומנויות רבות. קורסים רבים מוכנים להעניק לך את הידע הנדרש עבור ההכשרה המקצועית שלך, אך מהר מאוד נגלה שזה בכלל לא מספיק.

יש לך ידע ופרקטיקה של מקצוען? אז יש. משום מה, המעסיקים הפוטנציאליים מעדיפים עובד אחר, כזה שיודע לדבר, אולי הוא חברותי ממך, ויש לו גם יכולות שיווק עצמי גבוהים.

“מדי חודש מגיעים ל’הכוון תעסוקתי’ עשרות אנשים מקצוענים שיושבים מולי ומפרטים את ניסיון חייהם, ואני יודע שאין סיכוי שיקבלו את מה שמגיע להם”, מתאר דוד שכטר, מנהל הכוון תעסוקתי בני ברק. “הם לא משדרים את מה שעובד צריך לשדר בשנת 2021. אנשים רבים חווים תסכול עמוק לנוכח העובדה שדווקא אותו חובבן עם כישורי פרזנטציה טובים יגיע למשרה בכירה, ואילו הם, המוצלחים, שלא יודעים לשחק לפי הכללים החדשים, יסתפקו במשרה פשוטה ובמשכורת צנועה”.

לא לכולם זה מפריע, אבל לרבים מאיתנו כן. שוק העבודה בשנים האחרונות עבר מהפכה. מעסיקים מעדיפים עובדים יצירתיים על פני מתמידים, חברותיים על פני מסורים, ויבחרו את העובד בעל הידע הרחב, גם אם יוותרו על הידע המעמיק. לדברי שכטר, “המגמה בחיפוש עובדים עונה על האתגרים החדשים. הבעיה נעוצה אך ורק בכך שאין כל לימודים והכנה מותאמים לשוק התעסוקה העכשווי”.

אפשר ללמוד את זה?

“בוודאי”, עונה שכטר, “חייבים ללמוד את זה. מדובר בידע מתקדם, מיומנות שאפשר לתרגל ומושגים שצריך לדעת. אם הצלחתם ללמוד מקצוע ולהצליח בו, אין ספק שתצליחו ללמוד גם איך לעבוד בו בהצלחה רבה, ולקבל את המשכורת המגיעה לכם”.

מה נותן קורס קריירה 2021?

“הקורס מעניק ידע מקצועי על הנדרש בשוק התעסוקה, מה מחפשים מגייסי כוח אדם, וכיצד הם בוחנים זאת. במהלך הקורס תתרגלו את המיומנות, עד שתדעו להיות האדם שרציתם להיות: מלאי כריזמה מקצועית ומסוגלות אישית למלא כל תפקיד באחריות, לשביעות רצון ההנהלה”.

מה העלויות של הקורס?

“מחיר הקורס הוא 2,000 שקלים, סכום סביר לחלוטין עבור קורס הגדוש בידע ותרגול, שיעזור לך למצות את כישוריך ולהכניס אלפי שקלים יותר בכל חודש. קיים סבסוד מטעם ‘הכוון תעסוקתי’ שיאפשר לך ליהנות מהקורס במחיר סמלי של 400 שקלים בלבד, כמובן שהמחיר הזה הוא לזמן מוגבל, רק במהלך תקופת הרישום הרגילה של הקורס”.

קורס קריירה 2021 מביא לך את כל הסודות העכשוויים והעדכניים כדי להתקדם בשוק התעסוקה. רוצה להצליח בגדול? היום לא מספיק רק להיות מקצוען. יש צורך בכישורים נוספים. בואו לרכוש אותם בקורס הטוב ביותר!

לפרטים נוספים לחצו כאן

"מקצוענים יושבים מולי, ואני יודע שאין סיכוי שיקבלו את מה שמגיע להם" 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן