מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
נתוני ‘אנליטיקס’ המתפרסמים כאן לראשונה מוכיחים על הצלחה מסחררת של אתר ‘המחדש’ שהושק לפני פחות משנה והפך לחביב הגולשים. מנהל השיווק, יהושע רודניק, מסביר איך זה קרה
HAMECHADESH
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אלפי משפחות חרדיות, אולי עשרות אלפים, הצטרפו בעקבות הקורונה לאינטרנט ובשנה האחרונה אנו עדים למגמות חדשות בתחום הדיגיטל החרדי, כשהשיווק הדיגיטלי מגדיר מחדש את כל מה שידענו על עולם הפרסום החרדי. נראה שבנוסף לעולם הצרכנות הדיגיטלי הנוסק, גם הביקוש לחדשות כשרות הולך וגובר.

אחד הלהיטים בתחום האינטרנט הכשר הוא אתר ‘המחדש’ שזוכה להכשר ומספק חדשות ומגוון מדורים לגולש החרדי המהודר. על פי נתוני ‘אנליטיקס’ הנחשפים לראשונה בפאשקעוויל, בחודש ינואר האתר רשם יותר ממיליון כניסות וזאת בזכות תוכן מסונן ומנופה למשפחות האברכים – חדשות תרבות ופנאי באופן כשר – המאושר בכל סינוני האינטרנט.

שלום למנהל השיווק והפרסום באתר ‘המחדש’, יהושע רודניק. אתם באוויר רק כמה חודשים. איך הצלחתם להגיע כל כך מהר למיליון כניסות?

ראשית, הציבור החרדי התחבר לרשת בעקבות הקורונה, הסגרים והמצב, ומחפש אתרים כשרים ומסוננים שיכול ‘להיות רגוע’ בהם. יש לנו סינון תכנים קפדני. אין אצלינו נשים, רכילות ולשון הרע. זה כמו המודיע ויתד נאמן אבל ברשת. אנו משקיעים מאוד בתכנים איכותיים ברמה גבוהה. לכן, למרות שאנחנו רק כמה חודשים באוויר, אנחנו כבר גורפים את רוב הכניסות של החרדים שמשתמשים דרך הסינונים של הדרן, נט פרי וכדומה.

מי קהל היעד שלכם?

הציבור החרדי. בעוד שלאתרים אחרים יגיע רק מי שגולש באינטרנט ללא סינון או סינון קל, לנו יש קהל קוראים שיכול להגיע רק אלינו ואין לו אופציות אחרות. אצלינו זה קהל שיכול להיכנס רק לאתרים המסוננים והכשרים ‘למהדרין’.

היית אומר שיש לכם קהל קוראים שבוי?

לא מדויק. יש הרבה קהל חרדי שמדלג. אנחנו אומרים לגולש החרדי: אתה נמצא ברשת? נחסוך לך פיתוי לגלוש באתרי חדשות כלליים או חצי כשרים. אצלנו תוכל לקבל את התוכן האיכותי ברמה גבוהה, עדכני בכל שעה, ועדיין להיות שקט ורגוע שלא להיחשף לתכנים לא אולטרה כשרים.

מה החזון שלכם?

להביא תקשורת טובה ונקייה לציבור החרדי ולהגיע למצב שבו גולש חרדי ימצא ב’המחדש’ אתר שבו הוא מוצא את כל מבוקשו ולא יצטרך לרעות בשדות זרים.

מה יש באתר שלכם שאין לאחרים?

יש לנו מדורים מיוחדים שלא קיימים כלל במקבילים כמו מדור מיוחד של חדשות מהעולם. משקיעים הרבה במדור הוידאו. צריך לציין את ‘המחדש מיוזיק’ שהוא גם כמו אתר תוכן שלם בנושא מוסיקה יהודית וחדשות המוסיקה החסידית. רק לפני שבועיים בראיון לאתר הבטיח עמירן דביר עט יוקרתי עם דיסקאונקי לכל בן ישיבה שיסיים מסכת והיו לו למעלה ממאתיים פניות מבני ישיבה שסיימו מסכת וביקשו לקבל את השי היוקרתי, גם בתחום הזה האתר מאוד עדכני וניתן למצוא בו כל שיר היישר מהאולפן עוד לפני היציאה הרשמית של הסינגל תוך שיתוף פעולה עם הזמרים.

תן לנו נתונים יותר פרטניים על הרגלי הגלישה באתר שלכם

על פי נתוני גוגל אנליטיקס, בחודש ממוצע יש לנו בסביבות 85 אלף משתמשים שונים. נתוני חשיפה של האתר הם עצומים. קח בחשבון שגולש ממוצע שוהה באתר 7 דקות ממוצע, קורא לא פחות מ-6 כתבות בביקור אחד. תחשוב לבד גודל חשיפה שמקבל פרסום באתר אפילו לכמה ימים. זה חשיפה שכלל היומונים החרדים ביחד לא יכולים להציע.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן