מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
בעקבות השינויים בעולם העבודה בזמן קורונה, חברו יחד מתחם החדשנות החרדי ביזמקס והסטארטאטפ ‘אלמנטור’ כדי להשיק את ‘BizUP Online’ תכנית מיוחדת לקידום עסקים בתחום העיצוב והמדיה
BIZUP
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כמו הרבה אנשי מקצוע עצמאיים, גם העוסקים בתחום הפרסום, העיצוב והמדיה נפגעו כלכלית בעקבות הקורונה. במטרה לסייע ליוצרים עצמאיים חרדים מתחומי העיצוב, המדיה והפרסום לעבור את תקופת הקורונה במינימום פגיעה כלכלית ולרכוש כלים מותאמים לעולם הדיגיטלי, חבר מתחם החדשנות החרדי ביזמקס לחברת הסטארטאפ ‘אלמנטור’ לשם פתיחת ‘BizUP Online’ – חממה דיגיטלית לקידום עסקים בתחום העיצוב והמדיה.

החממה הדיגיטלית החדשה פועלת כחלק מתכנית BizUp שהוקמה על ידי ביזמקס לפני כ-3 שנים ומאז הספיקה ללוות ולהצמיח עשרות יוצרים עצמאיים חרדים בתחומים אלה. התכנית הייחודית כוללת הכשרה וליווי מקצועי ומעשי לאנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום העיצוב והמדיה ומסייעת להם לנהל עסק עצמאי בהצלחה.

ואכן במחקר מלווה לתכנית שנערך על ידי חוקר מאוניברסיטת חיפה, נמצא כי 100% מבוגרי תכנית ביזאפ מנהלים עסק עצמאי, 60% מהם דיווחו על עליה בהכנסות ו80% מהם דיווחו על עליה בהיקף הלקוחות.

לאור הצלחת התכנית הפרונטלית ובהתאמה לעידן הקורונה הושקה התכנית החדשה BizUp Online שתתקיים כולה באונליין. התכנית תכלול תכנים שיסייעו ליוצרים העצמאים החרדים להתמקצע בשירותים דיגיטליים כולל בניית אתרים ושימוש בפלטפורמות של אלמנטור. גם שאר תכני התכנית עברו התאמה מיוחדת על ידי מיטב המומחים לצורך למידה מקוונת אפקטיבית, תוך קיצור וסינון תכנים ומתן העדפה מיוחדת להקניית כלים ומיומנויות הרלוונטיות יותר להצלחה של פרילנסר בעולם העבודה החדש והדיגיטלי.

התכנית מיועדת לפרילנסרים בפועל או אנשי מקצוע מהתחום שרוצים לפתח פעילות עצמאית במקצועות העיצוב והמדיה ובעלי ניסיון מקצועי של שנה לפחות בתחום.

התכנית כוללת אימון עסקי, ייעוץ פיננסי, ייעוץ לבניית אתרים ממומחי אלמנטור, ליווי אישי, סדנאות מקצועיות, סיורים ומפגשים בקהילה, התכנית נפרסת על פני ששה חודשים וכוללת עבודה במרחב העבודה של ביזמקס. את המפגשים בתכנית מלווה חוברת עבודה אותה מקבלים המשתתפים בתחילת התכנית, תכני המפגשים פותחו על ידי צוות מחקר ופיתוח של ג’וינט – תבת, בעבודה משותפת עם צוות Bizup

תכנית Bizup מופעלת על ידי מרכז היזמות ביזמקס מבית קרן קמ”ח – קידום מקצועי חרדי, אחים גלובל והרשות לפיתוח ירושלים ובשיתוף מט”י ירושלים, חברת אלמנטור ובנק הפועלים.

לדברי יוני לוקסנברג מנכ”ל אלמנטור: “כיזם חרדי שהתחיל את הדרך ללא נטוורקינג וסיוע של מנטורים מהתחום, אני מודע ומכיר את האתגרים של יוצרים עצמאים חרדים. במיוחד עכשיו בתקופת הקורונה קיימת עדיפות משמעותית לכל נותן שירות שמתמחה בכלים דיגיטליים. שיתוף הפעולה להקמת החממה, נועד לסייע לעצמאים חרדים בתחום הפרסום והמדיה לרכוש ידע בבניית אתרים על מנת להצליח להתפרנס ולהעניק שירותים בעידן החדש שאחרי הקורונה”.

איציק קרומבי מנכ”ל ביזמקס אמר: “במיוחד עכשיו, כשרבים מהעצמאים נפגעו בעקבות משבר הקורונה, יש צורך בהכנה ראויה וביסוס התשתית לקראת כניסה לפרנסה כעצמאי. הניסיון שלנו מלמד שקהילות של עצמאיים בתחומי עיסוק ייעודיים, תורמת משמעותית לצמיחה של כל אחד מחברי הקהילה, המטרה הגדולה של קהילת Bizup היא לעזור אחד לשני בתחומי הפרסום, המדיה, העיצוב והצילום, לסייע בקשרים, לחזק שתופי פעולה ולחבר בין לקוחות פוטנציאליים”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן