מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
עד עתה שימש בנדה באתר כעורך, כתחקירן וכעורך התחום המוניציפאלי. מנכ”ל JDN: “אנחנו ממשיכים לצמוח ולהגיע לקהלים נוספים”
yaakov banda
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

העיתונאי יעקב בנדה מונה לעורך הראשי של אתר ‘JDN’. בנדה החל את עבודתו כעורך באתר בשנת 2019 ומאז שימש במגוון תפקידים בין היתר כתחקירן וכעורך התחום המוניציפאלי באתר.

בנדה פרסם בשנה האחרונה מספר תחקירים שעסקו בעיקר בנושאים חרדים-חברתיים. ‘תחקיר החופים’ שפרסם בסוף עונת הרחצה האחרונה העלה לדיון הציבורי את הפער שבין רצועת החוף בישראל המותאמת לחרדים לשאר המגזרים. בעקבות התחקיר החלו ארגונים חברתיים ומספר ח”כים לפעול לתיקון העוולה. במסגרת הסיקור המוניציפלי הרבה לטפל בסוגיות הקשורות לפריפריה החרדית.

מו”ל קבוצת JDN, דודי ברנשטיין, אומר ל’פאשקעוויל’: “בתור אתר מסונן ומוקפד יש חשיבות רבה לעובדה שבנדה, שעובד איתנו כבר תקופה ארוכה – לפחות במושגים של תקשורת, מונה לתפקיד. אנחנו בטוחים שהוא יוביל את האתר להישגים מרשימים”.

מנכ”ל JDN, יואל סילבר, הוסיף: “אנחנו ממשיכים לצמוח ולהגיע לקהלים נוספים. לתפיסתי ההצלחה של האתר, מגיעה בשל איכות התוכן שלנו אודות לצוות מוכשר שיש לנו, אני מאמין שיעקב בנדה יצליח לעמוד בתפקיד המאתגר ומאחל לו הרבה הצלחה”.

לקראת כניסתו לתפקיד אומר יעקב בנדה: “אני גאה להיות חלק מהבשורה שמביא אתר JDN לשוק התקשורת החרדי. כשאתר חדשות, במיוחד חרדי, מחליט להוביל קו נקי מפוליטיקה פנים מגזרית ולהקפיד על תוכן איכותי, יש לכך מחיר. אך במשך הזמן התברר שלמוצר הזה יש ביקוש רב.

“בעזרת השם נמשיך להביא תוכן איכותי ומעניין ולהקפיד על הרמה המקצועית הגבוהה עבור הגולשים שלנו. זאת הזדמנות טובה להודות לדודי וליואל על האמון שנתנו בי. יחד נצעיד את האתר לעוד ועוד פסגות. תודה מיוחדת גם לשמואל קרמרסקי שהיה לי למנטור במקצוע”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן