גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין ילדים חדש לציבור החרדי יוצא לדרך: חברת תרבותא ונשיונל ג’יאוגרפיק השיקו השבוע את מגזין ‘נפלאות’ לילדים. כל הפרטים
niflaot
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מגזין ילדים חדש לציבור החרדי יוצא לדרך: חברת תרבותא ונשיונל ג’יאוגרפיק השיקו השבוע את המגזין ‘נפלאות’ לילדים, המציג לראשונה כתבות מגוונות ומעשירות בנושאי רפואה, בוטניקה, מדע, פיזיקה ועוד, המוגשות לילדים בצורה מעניינת וחווייתית במטרה להנגיש עבורם את עולמות התוכן החדשים.

בין אנשי התוכן של המגזין תמצאו את פנינה פקשר, דבורה בנדיקט, אפרת פינקל, מענדי ירוסלבסקי ועוד, לצד תוכן מקורי של נשיונל ג’יאוגרפיק שעבר עיבוד והתאמה. על עריכת המגזין הופקדה ריקי ליבוביץ ועל העיצוב סטודיו ‘גנדל סטייל’.

מגזין ‘נפלאות’ נולד בידי חברת ‘תרבותא’ בעקבות תקופת הקורונה, לאחר שבמהלכה יצרה מגוון ענק של חוברות תוכן והעשרה לילדים עבור מספר רשויות מקומיות וביניהן ירושלים, בני ברק, בית שמש, ביתר עלית והיוותה למעשה מעין ‘תחליף משרד חינוך’.

גולדי גלהר, מנכ”לית תרבותא, אומרת לפאשקעוויל: “אני מאמינה שהצמא האדיר לתוכן שיצרנו במהלך הקורונה הציפו בפנינו את הביקוש לתוכן איכותי ומעשיר לילדים. הסיבה שהורים לא מכניסים כיום תוכן מעשיר, הוא בגלל שזה לא מותאם לילד החרדי, וכאן הצגנו את הפתרון”.

לדבריה, המגזין מתאים גם ללב המיינסטרים החרדי והתוכן עובר סינון ופיקוח של הועדה הרוחנית בנשיאות הרב ישראל גנס. בפתח הגיליון, לצד רשימת הקרדיטים המפוארת, תוכלו להבחין בכתב האישור: “הננו לאשר שהמגזין ‘נפלאות עולם’ נבדק על ידי הוועדה ונמצא ראוי לכל ילדי ישראל היקרים ולכל המשפחה. מה רבו מעשיך ה’ כולם בחכמה עשית. חבורות ‘נפלאות עולם’ בא לתת לילדי ישראל להכיר מקרוב את נפלאות הבריאה, ‘מלאה הארץ קניינך’ הכל מאיתו יתברך, וכן להכיר את חכמת בני אדם שקיבלו מאתו יתברך לעשות בעולמו”.

הרב ישראל גנס, נשיא הוועדה הרוחנית לביקורת ספרי קריאה, מוסיף: “והנה באשר האות הכתובה משמשת אמצעי חינוכי רב השפעה, על כן יש חשיבות לוועדה החשובה הזאת שהיא צורך השעה בדור אשר כל מושך בקולמוס יכול בנקל – עקב שכלולי הטכנולוגיה – להו”ל כל אשר יעלה על לבו”.

השקת המגזין לציבור הרחב נעשתה באמצעות הפצה רוויה על פי מפתח שכונות שנבחרה מראש בערים אלעד, בית שמש וירושלים. בימים אלו מסתובבת ניידת חלוקת הפרסים של ‘נפלאות’ בשכונות החרדיות לחלוקת פרסים וכל מי שיציג את הגיליון הראשון בפני הדיילים בניידת יקבל מתנות ממותגות של ‘נפלאות’. בנוסף, עורך ‘נפלאות’ שורה של הגרלות וחלוקת פרסים בין פותרים חידות ומצטרפים חדשים.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. מקסים! כל הכבוד למרימי הכפפה למיזם. הולך להפוך למוצר בסיס אצלי

  2. למה אין פלא כדי להרשם לקבל א. המגזין?

  3. שמחה לשמוע,אשמח לקבל מגזין לדוגמא,לרח הגליל7 קרית ביאליק.
    מה עלות המנוי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן