מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מנכ”ל משפחה, יהודה נחשוני, עדכן מוקדם יותר את שותפיו במשרדי הפרסום על אודות מינוי חשוב ומשמעותי בקבוצת ‘משפחה’ והגדיר את תפקידו ומטרותיו
shai haguel
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מנכ”ל משפחה, יהודה נחשוני, עדכן מוקדם יותר את שותפיו במשרדי הפרסום על אודות מינוי חשוב ומשמעותי בקבוצת ‘משפחה’: “בימים אלה מצטרף אלינו שי חגואל, שימונה לתפקיד סמנכ”ל אסטרטגיה, שיווק ופיתוח עסקי של קבוצת משפחה”, כתב נחשוני.

“כפי שאתם מכירים אותו – שי, מפורצי הדרך המובילים בעולם השיווק הישראלי ומי שמוכר בהערכה גדולה בקרב בכירי העולם העסקי בישראל – החל את דרכו המקצועית בתפקידי שיווק בכירים בקבוצות ‘שטראוס’ ו’יטבתה’. לאחר מכן כיהן במשך שנים כמנהל השיווק וחבר הנהלת חטיבת הממתקים ב’שטראוס עלית’. עם המעבר לעולם הפרסום – הוא כיהן כמנכ”ל משרד הפרסום ‘בולטון פוטנציאל’ ולאחר מכן כמנכ”ל משרד הפרסום ‘אפיקים’, תפקיד אותו סיים בהצלחה בתקופה האחרונה.

“כאיש בעל מעוף וחזון המשתלבים בהרמוניה עם תכליתיות ויכולות ניהול גבוהות – שי ניווט והוביל את תחום השיווק והפרסום הכללי והחרדי, תוך שהוא משמש גשר חשוב לפיתוח עסקי משותף וחוצה מגזרים בחברה הישראלית. שי, בעל תואר שני במנהל עסקים, משמש גם כמרצה לשיווק במסלול האקדמי של המכללה למנהל ובקריה האקדמית אונו, ומנצח על דור של תלמידים בענף האסטרטגיה השיווקית.

“בתפקידו החדש, שי יהיה אחראי על שדרוגה ופיתוחה של האסטרטגיה השיווקית והעסקית של ‘משפחה’, תוך הרחבת הפעילות העסקית של העיתון לזירות נוספות וחתירה למינוף הקשר עם הלקוחות והשותפים העסקיים של הקבוצה לעבר פסגות חדשות של שיתוף פעולה.

“כחלק מתפקידו, שי יהיה אחראי גם על צוות השיווק והמכירות של ‘משפחה’ ויסייע בהצעדתה של חטיבת השיווק לעבר הישגים נוספים וחדשים, יחד עם מנהלות השיווק והמכירות המסורות והמוערכות, ציפי לינדר – מנהלת השיווק במהדורת ‘משפחה’ בעברית, ומזל ציפרוט – מנהלת השיווק במהדורה ‘משפחה’ האנגלית.

“הצטרפותו של שי לקבוצת ‘משפחה’ מתרחשת בשיא העשייה שלנו כקבוצה – הן בהרחבת פעילות הקבוצה לזירות ומדיות נוספות, לרבות כניסה שלנו לתחום הרדיו ולענף המדיה המקוונת, הן בעולמות התוכן המשתבחים והולכים כל העת, בדמות השלל העצום של גיליונות ‘משפחה’ על חלקיו המגוונים המבוקשים בכל רבדי הציבור החרדי ברחבי העולם, והן בעולמות השיווק והפרסום החווים בימים אלה תנופת התפתחות מדהימה ב”ה.

“אנו בטוחים כי המינוי המבורך יאפשר המשך שיתוף פעולה פורה בינינו ויסייע לנו להמשיך לתת לכם את השירות הטוב ביותר. יחד נצעיד את עולם המסחר והשיווק במגזר החרדי קדימה – לעבר שיאים חדשים של הצלחות. בסייעתא דשמיא”.

שי חגואל מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה, שיווק ופיתוח עסקי של 'משפחה' 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן