גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
משרד הפרסום בריליאנט השיק קמפיין מרענן וצבעוני לסוכריות תיק תק ואנחנו כאן כדי לסקר אותו
TIC TAC (2)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אם גם אתם זיהיתם טאץ’ מרענן במדיה החרדית בשבוע החולף, כנראה שנתקלתם בקמפיין של בריליאנט לתיק תק, סוכריות עם רעננות עדינה שהושקו לראשונה בכשרות מהודרת.

תיק תק הוא מוצר נחטף במיוחד, שמרענן כל רגע בנגיעה של רעננות עדינה וטעם נפלא. בבריליאנט קלטו את הנקודה וייצרו קמפיין הפונה למנעד רחב של צרכנים, ובשפה יצירתית מאויירת, מתחו קו המחבר בין שלל סיטואציות יומיומיות שונות הנוגעות למגוון גילאים וקהלי יעד, לסוכריות תיק תק, המדגיש חיבור ושילוב קטן כגדול לרצון בהתרעננות קלה וטעימה.

סלוגן הקמפיין הינו “תמיד טוב שיהיה לכם בתיק תק” ואכן נגעו פה בנקודה רלוונטית מאין כמוה. תיק תק מגיע באריזה קומפקטית נוחה לנשיאה, כזו שנוח להכניס לכיס, לתיק, לתא הכפפות ברכב ולכל מקום זמין שמאפשר לכם להתרענן ב”שלוף”.

תמהיל הפרסום להשקת המוצר בכשרות מהדרין, הכולל עיתונות חרדית ושלטי חוצות בהשקעה ניכרת, מוכיח יותר מכל עד כמה הצרכן החרדי מהווה כוח דומיננטי, כזה שמצדיק פניה ייחודית וכמובן שילוב של איכות וכשרות מהודרת.

ליבי ברנדס, סמנכ”לית קריאיטיב במשרד הפרסום בריליאנט: “תיק תק הינו מותג אייקוני ומרענן במיוחד, וככזה, יצרנו עבורו קמפיין שבהחלט היווה הפוגה מרעננת במדיה החרדית. השפה הוויזואלית הקלילה של הקמפיין תומכת באופי המוצר, שכיף לצרוך אותו “על הדרך”, והסלוגן: תמיד טוב שיהיה לכם בתיק תק – ממצה את מהות המותג – מוצר שכדאי שיהיה לכם בהישג יד כדי לרענן כל רגע. תיק תק הינו מותג מוביל בקטגוריית הסוכריות העולמית מזה 50 שנה, וכיום הוא נמכר בפריסה של למעלה מ-70 מדינות, אנו גאים לייצג את המותג בארץ בכשרות מהודרת לטובת צרכני המהדרין”.

ואם חשבתם שזה קמפיין שיוצא מהקופסה, קבלו עוד קטנה לסיום: שם המוצר (תיק תק) נולד כתוצאה מהצליל הייחודי שמשמיעה הקופסה בפתיחה ובסגירה, בהחלט שם שיוצא מהקופסה

תמיד טוב שיהיה לכם בתיק תק 1 תמיד טוב שיהיה לכם בתיק תק 2 תמיד טוב שיהיה לכם בתיק תק 3

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן