כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
חרדים רבים מגלים את יתרונות המסחר האלקטרוני באמזון, פלטפורמת המסחר המקוון הגדולה בעולם, המאפשרת לכל יזם וסוחר לפתוח חנות וירטואלית • קורס חדש מבית ‘ביזמקס’ מסייע ליזמים חרדים ללמוד ולהכיר את דרישות המערכת כדי להקים חנות מפרנסת ומוצלחת
BIZMAX (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

“השקעתי בלימודי הנדסה וסיימתי תואר בהצלחה ואפילו הייתה לי עבודה טובה”, מספר שמואל, אברך חרדי ירושלמי שמתפרנס מחנות אמזון משגשגת כבר מספר שנים. סיפורו של שמואל, מסביר מדוע אחוז החרדים שסוחרים באמזון, גבוה מחלקם היחסי באוכלוסייה. לדבריו כבר במהלך הלימודים הוא פתח חנות באמזון ששימשה לו למימון שכר הלימוד ובהמשך הייתה תוספת של הכנסה צדדית.

“עם הזמן הרווחים מהחנות הלכו וגדלו ב”ה והבנתי שהעיסוק הזה הרבה יותר רווחי לי מאשר עבודה כשכיר בתחום ההנדסה. מעבר לפרנסה היציבה והגדולה שהחנות באמזון מספקת למשפחה שלי, יש לעבודה הזו גם יתרון גדול כאדם חרדי. אני יכול לעבוד בשעות הנוחות לי, אני יכול ללמוד בחברותא מתי שמתחשק לי, אני עובד בסביבת עבודה מתאימה לאורח החיים שלי ובאופן כללי גיליתי שהמסחר האלקטרוני מקל עלי בתחומים רבים כמו המשפחה והסביבה”.

ההתרחבות והצמיחה של שמואל, הביאה אותו כבר לחפש עובדים מקצועיים נוספים לתפעול החנות המקוונת. ואכן, המסחר האלקטרוני הפך לאבן שואבת לסוחרים שאפתניים שרוצים להיפתח אל השווקים הגלובליים. בשביל רובם הגדול פלטפורמת המסחר של אמזון, היא הפלטפורמה המועדפת. אמזון, היא מחלוצות המחסר באינטרנט שנחשבת כיום לאחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם. עם למעלה מ-900,000 עובדים בכל רחבי העולם ושווי שוק של מעל טריליון וחצי דולר, עוד ועוד סוחרים מצטרפים לפלטפורמה, במטרה לחשוף את המוצרים שלהם לכמות הלקוחות הגדולה בעולם שנאמדת בכ-8 מיליארד לקוחות.

אך מסתבר שרבים מהסוחרים שניסו את מזלם בתחום המסחר האלקטרוני, נכשלו או פרשו מחוסר הבנת המערכת. ניהול חנות באמזון הוא דבר מורכב שמצריך ידע והיכרות עם דרישות המערכת והאלגוריתמים השונים, בכדי לפתח ולהחזיק חנות שמניבה רווחים לבעליה.

בדיוק בשביל לתת את המענה ליזמים חרדים שמעוניינים לסחור באמזון, משיק ‘ביזמקס – מרכז החדשנות החרדי’ בשיתוף עם מרכז כיוון והאוניברסיטה הפתוחה קורס ‘אמזון ומסחר אלקטרוני’ שילמד את המשתתפים כיצד לפתוח חנות וירטואלית באמזון וליהנות מעסק מפרנס ומצליח.

הקורס כולל הדרכות והרצאות לצד תרגול מעשי בשימוש בפלטפורמה של אמזון וליווי של יועצים מומחים אף לאחר הקורס בסיוע עם אתגרים מעשיים שייעלו במהלך העבודה עם אמזון. התכנית מכשירה את המשתתפים בכל נושאי הליבה של הקמת עסק מקוון. החל משלב פתיחת חשבון והקמת חנות באמזון, הבנת עולם המסחר המקוון וההתנהלות בו, בחירת ואיתור מוצרים למכירה, עבודה מול ספקים, שיווק דיגיטלי, קידום ממומן ועד לניהול פיננסי, עבודה מול רשויות מס, הגדרת תהליכי מכירה, מיתוג ושיווק.

הקורס החדש יתקיים במתחם ביזמקס בירושלים, במשך 12 מפגשים של 4 שעות, עם מרצים מומחים מהאוניברסיטה הפתוחה ותעודת הסמכה למסיימים מטעם בית ספר ‘חשיפה’ של היחידה ללימודי חוץ של האוניברסיטה הפתוחה.

"עם תואר בהנדסה אני מעדיף לעבוד באמזון – הרבה יותר רווחי ומתאים לי כחרדי" 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן