מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
התערוכה שתתקיים ב-30 וב-31 באוגוסט תציג עשרות מודעות רחוב אופייניות לציבור החרדי לאורך תקופות שונות בהיסטוריה. דוד גלפרין, בעלים של חברת ‘גיל גרופ’, היוזמת את התערוכה: “הזדמנות לציבור החילוני להיחשף לעולם מרתק ולא מוכר”
IMG-20210826-WA0032
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תערוכה אודות 70 שנות פשקווילים בעולם החרדי תתקיים ב-30 וב-31 באוגוסט בכיכר הבימה במרכז תל אביב. באירוע יוצג מגוון סוגי מודעות רחוב אופייניות לציבור החרדי ויסופר הסיפור שמאחוריהן. לאירוע יוזמנו מובילי דעה, חברי כנסת, בעלי עסקים, ואנשי פרסום מהחברה החילונית והחרדית.

התערוכה תחשוף את הציבור הרחב לשפה הייחודית והתרבותית של הרחוב החרדי ואת משמעותן של מודעות הרחוב עבורו במהלך תקופות שונות בהיסטוריה. בהזדמנות זו תיחשף החברה החילונית לשיטות המדיה השונות ולמאבקים האידאולוגיים, הפוליטיים והמסחריים בתוך החברה החרדית.

בעולם החרדי, הפשקוויל נתלה על קירות הבתים ועל לוחות מודעות או מופץ בכרוזים ברחובות ובבתי הכנסת, ומהווה אמצעי תקשורת מקובל לצד העיתונות החרדית. במקרים רבים מטרתו למחות נגד דבר מה הנוגד את אמונת מחברו, והוא מבקש להנחות את הציבור או לדרבנו לנקוט בפעולה כלשהי בסוגיה העומדת על הפרק.

דוד גלפרין, בעלים של חברת הפרסום החרדית “גיל גרופ” יוזמת האירוע, אמר: “דרך הפשקווילים תינתן הצצה לתוך העולם התקשורתי של החברה החרדית לאורך עשרות שנים. התערוכה מספקת הזדמנות נדירה לציבור החילוני להיחשף לעולם מרתק ולא מוכר. בדרך זו נסייע להגברת המודעות ההדדית ולצמצום הפערים הקיימים בין הציבור החילוני לציבור החרדי”.

אירוע הפתיחה יתקיים ביום שני 30.8 בשעות 20:00-22:00

לראשונה בתל אביב: הצצה נדירה ל-70 שנות מודעות רחוב מהעולם החרדי 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן