כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
אורחיה הנכבדים של ועידת ביזנסט שנערכה השבוע באולמי אווניו, גילו שמישהו “עוקב” אחריהם לכל מקום. זה היה הקמפיין של ‘גיל דיגיטל’ שהעביר מסר מעניין בדרך יצירתית. צפו בגלריה
GIL DIGITAL (4)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אורחיה הנכבדים של ועידת ביזנסט שנערכה השבוע באולמי אווניו, גילו שמישהו “עוקב” אחריהם לכל מקום. מדובר בקמפיין חדשני ופורץ של חטיבת ‘גיל דיגיטל’ מבית ‘גיל גרופ’ שהופיע כמעט בכל פינה של הוועידה היוקרתית. על כסאות אולם ההרצאות, על דוכני המזון, על מראות הלובי, על ספסלי הישיבה בחצר ואפילו בתוך חדרי השירותים. “אנשים שונים… דרך אחת להגיע אליהם” היה המסר שהופיע על המודעות המעוצבות.

האירוע השנתי של קהילת ביזנסט, שכינס אליו מאות בעלי עסקים חרדים לוועידה מקצועית, היה יעד אטרקטיבי מצד ‘גיל דיגיטל’ להבליט את יתרונות החברה בעולם הדיגיטל המתפתח של המגזר החרדי. חלקים נכבדים מדיוני הועידה הוקדשו לנושא הפרסום, בייחוד על רקע השינויים המהפכניים המתחוללים בזירה הדיגיטלית החרדית. “חברות פרסום רבות לקחו חסויות בוועידה, חלקן אפילו מאותו תחום שלנו”, אומרת שושי יפה, מנכ”לית גיל דיגיטל, “האתגר שלנו היה להביא מיתוג מעניין ובולט, שילכוד את תשומת לב המבקרים הרבים ויחדד את המסר שלנו”.

“בעולם הדיגיטלי הגועש של היום קל מאד ללכת לאיבוד, בפרט בתוך המגזר החרדי מרובה הגוונים והחוגים”, אומרת יפה, “המטרה שלנו היתה להמחיש את המומחיות שלנו בתוך הציבור החרדי ואת היכולות לטרגט את קהל היעד המדויק, במטרה להגיע אליו במקומות שהוא אוהב להיות ובתחומים המעניינים אותו. קמפיין המיתוג בוועידה שהופיע בכל מקום אפשרי, הציג באופן מוחשי את עולם התוכן שלנו, שיודע להיות בכל מקום ולהתאים את עצמו לכל קבוצה”.

חטיבת ‘גיל דיגיטל מבית חברת תקשורת שיווקית ומדיה ‘גיל גרופ’, נחשבת לאחת המובילות בתחום הדיגיטל החרדי, כשהיא מובילה בהצלחה עסקים ועמותות גדולות. “מעבר ליכולות פילוח קהל היעד, האסטרטגיה שלנו ממוקדת תוצאות. יש לנו את הכלים ואופני המדידה ואנו שמים דגש מיוחד להצגת תוצאות וביצועים טובים לאורך כל תהליך הטיפול בלקוח”, אומרת שושי יפה.

הם נמצאים בכל מקום: כך כבשה 'גיל דיגיטל' את ועידת ביזנסט החרדית 1 הם נמצאים בכל מקום: כך כבשה 'גיל דיגיטל' את ועידת ביזנסט החרדית 2 הם נמצאים בכל מקום: כך כבשה 'גיל דיגיטל' את ועידת ביזנסט החרדית 3 הם נמצאים בכל מקום: כך כבשה 'גיל דיגיטל' את ועידת ביזנסט החרדית 4 הם נמצאים בכל מקום: כך כבשה 'גיל דיגיטל' את ועידת ביזנסט החרדית 5 הם נמצאים בכל מקום: כך כבשה 'גיל דיגיטל' את ועידת ביזנסט החרדית 6

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן