דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
השבוע התקיים כנס ‘עשינו עסק’ לקידום, שיתוף פעולה ויזמות לנשות העסקים בבני ברק, בהשתתפות כ-200 נשות עסקים. סיקור ותמונות
HECHVEN (2)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אמש התקיים כנס ‘עשינו עסק’ לקידום שיתוף פעולה ויזמות לנשות העסקים בני ברקיות, אירוע מושקע בתוכן איכותי ומקדם בו נטלו חלק מאות נשות עסקים ושמעו בין היתר הרצאות מלאות תוכן בנושאי קידום עסקי, שימור לקוחות ועוד.

האירוע התקיים במסגרת תכנית “עיר בשינוי” לאחריות חברתית אותה מובילים בבני ברק חברת MAX, עיריית בני ברק ועמותת ציונות 2000. שיתוף פעולה זה נועד לחיזוק חברתי כלכלי תוך מיקוד ב-3 מטרות: חיזוק וקידום עסקים קטנים, חיזוק וקידום התעסוקה וסיוע בהתנהלות צרכנית נכונה במשקי הבית.

חברת MAX בחרה לפעול בעיר בני ברק כחלק מאחריותה החברתית לסביבה מקומית בה נמצאת ופועלת החברה. המעורבות בבני ברק במסגרת התכנית כוללת בניית תכניות אסטרטגיות ארוכות טווח לעיר, הקמת פורומים ומיזמים ייעודיים, תכניות הכשרה וליווי, כולל מעורבות של מנהלי ועובדי החברה בשיתוף גופים פעילים בעיר.

אירוע נטוורקינג מרכזי לנשות עסקים בבני ברק | סיקור ותמונות 1

את הכנס פתח מנכ”ל ‘הכוון תעסוקתי’ מטעם עיריית בני ברק דוד שכטר. הוא בירך על שיתוף הפעולה לקידום נשים בעלות עסקים בעיר. לאחר מכן נציגת ‘ציונות 2000’ דנה ראובנס, בירכה בשם השותפים ובשם חברת MAX את מאות המשתתפות, והבטיחה כי זוהי יריית הפתיחה של הרצאות וסדנאות לקידום העסקים בבני ברק.

מנהל תכנית ‘עיר בשינוי’ מטעם ‘ציונות 2000’ שלומי אלבז, סיפר כיצד בכוונתו להפוך את החזון למעשה, ואיך יתאפשר בכוחות משותפים לרתום גופים פיננסיים ועסקיים לפעול לטובת עסקים ויזמיות בעיר בני ברק.

מייסדת חברת ‘אוורסט’ רבקי אביטל, העבירה הרצאה מרתקת כיצד להפוך את הפחד לדחף ומתוך זה לצמוח ולקדם את העסק הלאה, כמו כן נתנה כלים כיצד להגדיל את הרווחיות ולא לחשוש להתקדם הלאה.

אירוע נטוורקינג מרכזי לנשות עסקים בבני ברק | סיקור ותמונות 2

סמנכ”לית שיווק בחברת ‘גיל גרופ’ מזל בן הרוש, שהיתה שותפה ונתנה חסות לאירוע, ריתקה את ציבור הנשים בהרצאה מרתקת. בדבריה הציגה את החזון של ‘גיל גרופ’ כקבוצת העסקים הגדולה בישראל בתחום שיווק פרסום ומדיה, להעניק לעסקים מעטפת שיווקית מלאה ומדויקת בתחום זה ולמקסם רווחים.

כמו כן, העניקה טיפים לשימור לקוחות מתוך ניסיונה בחטיבות החברה כדוגמת ‘גיל גיפט’ המתמחה במתנות מקוריות המותירות רושם טוב ומסייעות בשימור לקוחות. במסגרת זו אף העניקה למשתתפות שי מיוחד – יומן ממותג ושימושי.

לאחר מכן עלתה מנכ”לית ‘המרכז למצוינות’ יעל פיינגולד, בהרצאה כובשת על גלקסית השיווק למגזר החרדי, ואיך ניתן למקסם כל פעולה שיווקית כדי לקבל מקסימום המרה. את הכנס  הנחתה בכישרון רב גיטי ויספלד, מנחת קבוצות ויועצת ארגונית.

לאחר סיום ההרצאות באולם התחלקו המתכנסות  ל-3 חדרי נטוורינג יחד עם גיטי ויספלד, רבקי אביטל, ויעל פיינגולד, ויצרו שיתופי פעולה עסקיים, שיתפו מידע, והתייעצו בנושאי שיווק ושימור לקוחות באופן פרטני.

אירוע נטוורקינג מרכזי לנשות עסקים בבני ברק | סיקור ותמונות 3

במקביל, בחדר ההרצאות מסרה עו”ד אסתי וויסלר בוהגן הרצאה מרתקת כיצד למנף את העסק באמצעות כלים משפטיים.

הכנס הופק ע”י גרופמדיה, משרד הפרסום שמלווה את כל הפעילות של הכוון תעסוקתי בני ברק בקידום תעסוקה יזמות וכלכלה במגזר החרדי. הכנס הוא הראשון בסדרה של עוד כנסים ופעילויות שיהיו בשנים הקרובות.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן