גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
שנתיים להקמת מערכת ‘המוקד’, מנהל השיווק יהושע רודניק מספר לנו על הזירה הרותחת בווטסאפ החרדי ומגלה מהו סוד ההצלחה של ‘המוקד’
RUDNIK
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

זירת האקטואליה בדיגיטל צומחת בקצב מהיר. בשנים האחרונות, מתחת לרדאר, קמה לה זירת חדשות ואקטואליה און ליין בווטסאפ תחת המותג ‘חדשות המוקד’, או פשוט: ‘המוקד’.

עשרות אלפי מנויי ווטסאפ ודוא”ל מחוברים למתרחש במשך היום באמצעות קבוצות ייעודיות. בשונה מגלישה באתרי החדשות, שם הגולש נדרש להקדיש זמן יקר ולא תמיד פנוי, כאן המשתמש מקבל הודעות קצרות ותמציתיות מסביב לשעון.

עשרות אלפי אנשים מחוברים לקבוצות ווטסאפ, המספקות עדכוני חדשות ועדכונים מסביב לשעון.

בזירת הווטסאפ פעילים מספר מפעילים, כאשר אחד המובילים שבהם הוא ‘חדשות המוקד’, המציין בימים אלו שנתיים להשקתו וכבר הספיק לעקוף מתחרים ותיקים בתחומו.

משתמשי ווטסאפ חרדים (וגם לא חרדים) מכירים היטב את ‘חדשות המוקד’, שלדברי יהושע רודניק, מנהל שיווק בחדשות ‘המוקד’, רשמה השבוע את המנוי ה-35 אלף שלה.

מלבד זאת, מערכת ‘המוקד’ מפיקה מדי יום מגזין דיגיטלי חרדי בדיוור ישיר לדואר אלקטרוני, שם הוא זוכה לאחוזי חשיפה נאים של 21 אלף קוראים קבועים. רודניק אומר כי לשם השוואה, העיתונים החרדים כמו יתד נאמן או המודיע ביחד מחזיקים בכמות מנויים פחותה מזו.

מערכת חדשות 'המוקד' חוגגת שנתיים עם 35 אלף מנויים 1

“סוד ההצלחה שלנו בהובלת תחום התקשורת המיידית והמהירה הוא בעיקר ביתרון שלנו במידע זמין, מקצועי, קליל ונגיש בטוב טעם”, מסביר רודניק. “בכך הצלחנו לרכוש את אמון הגולשים ולהפוך למספר 1 בתחום חדשות האון ליין. אנחנו לא מובילים אג’נדה אלא מדווחים הכל מהכל באופן אובייקטיבי ומכבד”.

הנהירה הגדולה של הגולשים והמנויים לעבר חדשות ‘המוקד’, היא העובדה שרבים מאד מעדיפים ומצליחים שלא לבזבז זמן יקר באתרים וברשתות, בידיעה שיקבלו מידע זמין ומיידי תמציתי על כל מה שקורה.

השבוע מציינים בחדשות ‘המוקד’ שנתיים להקמת המערכת, וזה הזמן לאחל להם המשך שגשוג והצלחה.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן