גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
המחלקה החסידית של בורסלינו מברכת על עונת השקה מפתיעה לטובה | בורסלינו חסידיש
WhatsApp Image 2023-09-21 at 14.07.25 (4)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מותג הכובעים האיטלקי בורסלינו בן 157 השנה שמייצר ביד אמן כובעים למגזר החרדי כבר עשרות שנים, פרץ לאחרונה עם בשורה היסטורית ומרגשת למגזר החסידי.

בקיץ האחרון, נחתו בישראל דגמי הכובעים החסידיים והעגולים אותם ייצר המותג לראשונה בתום מלאכת מחשבת. לאחר מספר שנות פיתוח שבהן הושקע זמן רב בבחירת חומרי הגלם המשובחים ביותר, כדי להשיג לכובעים עמידות יוצאת דופן ונוחות מקסימלית, הושג תוצר מרהיב ביופיו.

הכובעים נעשים בעבודת יד קפדנית לפי מסורת הייצור של בורסלינו תוך הטמעת טכנולוגיות בקרת איכות מתקדמות.

עם השקת הסניף החסידי בכיכר שטראוס בירושלים, הציף את החנות קהל רב שביקש לחזות בכובע החסידי שיוצר לראשונה על ידי המותג האיטלקי. 

בקמפיין מערכתי מתוזמן שנערך על ידי משרד הפרסום ‘קריאייטיב מיזם’ הושם דגש על יתרונות הכובע – קל נושם ועמיד כמו גם על הבשורה ההיסטורית בעצם החדירה למגזר החסידי.

בורסלינו חסידיש מזמינה את כולם להתרשם מהאיכות יוצאת הדופן והגימור האומנותי של הכובעים החסידיים ולהנות מחוויית קניה אקסקלוסיבית בחנות החדשה.

בורסלינו חסידיש – שטראוס 20 ירושלים בואו לבקר.

גם לחסידים מגיע בורסלינו: סיכום עונת ההשקה של הכובע החסידי החדש 1 גם לחסידים מגיע בורסלינו: סיכום עונת ההשקה של הכובע החסידי החדש 2 גם לחסידים מגיע בורסלינו: סיכום עונת ההשקה של הכובע החסידי החדש 3 גם לחסידים מגיע בורסלינו: סיכום עונת ההשקה של הכובע החסידי החדש 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן