אני היחיד ששמתי לב?
לפני כמה חודשים רץ במיילים דיוור ישיר של מקאן דיגיטל במסווה של תזכיר פנימי שכביכול דלף לאינטרנט ממשרדי הנהלת המשביר. התזכיר נכתב על ידי “שלומי טבת” ויועד לאסף בן דב, מנכ”ל משותף במשביר לצרכן.
בפניכם העתק של המכתב.
הרעיון כנראה קסם בעיני מנהל השיווק של אחוזת ברכפלד, שהחליט לפנק גם אותנו – החרדים – בגימיק הזה. אם הרעיון היה שלו, או של תוצאות אפקטיביות, הייתי מצדיע להם על הגישה החדשנית למודעת פרסום חגיגית. אבל בגלל שזה גזירה לא איכותית מהמשביר, ובגלל שהיו יכולים להדביק את זה בצורה יותר חכמה בלי שנרגיש, אני לא יפרגן מכל הלב…
אבל אני לא יודע. אחד מידידי אמר לי שלא מגיע להם קטילה רצינית, כי בסך הכל, הם פונים לקהל שלא ידע מהגימיק הזה של המשביר, ובעצם זאת הפעם הראשונה שהם נחשפים לרעיון הזה.
אז לצרוח חזק אני לא יכול, ולנסח פירגון גם קשה לי.
אז אם מישהו מכם מוצא נקודת זכות על המודעה, יכול לשתף אותנו בתגובות.
נ.ב. מעניין אם בעיתונים ישימו לב לתמונה של שפע שוק ומה תהיה תגובתם.