דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
למה הטור הזה לא זוכה לפופולריות גדולה? יהודה חושב שזה בגלל שהוא לא דומה למותג שזכה לפרסום חינם בשווי 2.3 מיליארד דולר. אפילו התעודה שקיבל מבית הספר של בן קולינס לא עוזרת לו במקרה הזה. אם יש לכם לב, פרגנו לו כניסה
YEHUDA ADLER
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

טוב, הגיע הזמן להתחיל להתמרכז ולהבין על מה בדיוק הטור הזה הולך לדבר. הוא לא צובר כל-כך הרבה פופולריות וצריך לבדוק למה.

אולי כי הוא לא כמו כוס הקפה של סטארבאקס שמישהו שכח להוריד מהסט של משחקי הכס ועלה עם הסדרה לרשת, מה שזיכה את מותג הקפה בפרסום חינם בשווי 2.3 מיליארד דולר?

מפה ומשם: דברים שמצאתי בזמן שחיפשתי #3 1

כי אחרי הכל אני רוצה שהטור הזה יהיה טיפה יותר מרק מקום שבו אני כותב לכם על דברים שמצאתי ברשת, כמו האתר הזה שמייצר לך סיסמאות אקראיות.

אני רוצה שתגידו לעצמכם “וואו! אסור לי לפספס את הטור השבועי של יהודה אדלר”. בדיוק כמו המהלך הדיגיטלי הזה שעשתה חברת מקאן לונדון בשיתוף פעולה עם חברת החדשות VICE, אחרי שפנו אליהם מערוץ היוטיוב קולג’ מיוזק. אבל לפני שנגיע לזה, הקדמה קטנה:

ישנו טרנד ביוטיוב שנקרא מוזיקת LoFi – מוזיקה מרגיעה שמתאימה ללימודים, שעולה בשידור חי וסטודנטים נכנסים לערוץ ומאזינים ביחד בכל רחבי העולם לאותה מוזיקת לימודים מרגיעה. אחד הסמלים שהכי מזוהים עם הטרנד הוא אנימציה של בחורה יושבת ולומדת.

בגלל שזה בשידור חי ביוטיוב, הרבה סטודנטים נכנסים לצ’אט וכותבים על הלימודים. חברת קולג’ מיוזיק שמפעילה את השידורים החיים האלו שמה לב שבתקופת המבחנים הרבה מהתלמידים כותבים על דיכאונות, מחשבות אובדניות ושאר דברים אפלים כאלה. מה שהם עשו זה את המהלך הבא: הם הנפישו את דמות הנערה והציגו אותה כשהיא בדיכאון וחושבת לדקור את עצמה, ומיד הכיתוב שמלווה אותה “רוצים לגלות מה קרה לנערה הלומדת?” וקישור לאתר ולמספרי טלפון של קווים חמים לעזרה נפשית.

אני לא מצפה שתיהנו מהטורים שלי עד כדי כך שתצטרכו עזרה נפשית, וגם אל תתנו לי להשתמש בטריקים זולים של הגברת אינטראקציה, כמו שימוש באימוג’יז ושאר טריקים זולים כאלה.

אז עד הפעם הבאה שניפגש, רק חשוב לי שתדעו שהסיבה שאני כותב את הטור הזה היא כדי שיהיה לי מקום להתגאות בו על הקורס החינמי של 30 יום בגוגל שיטס (שהפך אותי למאסטר בנושא) של בן קולינס, שסיימתי בהצלחה. ממליץ בחום, זה יכול להזניק את העסק שלכם ואתכם בכמה רמות. אפילו קיבלתי תעודה. תרגישו חופשי לשאול אותי שאלות על זה ועל דברים אחרים.

מפה ומשם: דברים שמצאתי בזמן שחיפשתי #3 2

עד אז תישארו יצירתיים.

הנה האתר שלי

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן