מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כל העיתונים קראו לזה “שיער”. המודיע קרא לזה “מוצר”. כולם הסכימו שבפאות שוירץ “מרגישים” את האיכות. אך ב”המודיע” שוללים רגשות כאלה. נקודה. | המבקר שובר שיא עצמי.
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בפרקים הקודמים: המבקר בפעולה #1המבקר בפעולה #2המבקר בפעולה #3המבקר בפעולה #4המבקר בפעולה #5המבקר בפעולה #6המבקר בפעולה #7

כל העיתונים קראו לזה “שיער”. המודיע קרא לזה “מוצר”. כולם הסכימו שבפאות שוירץ “מרגישים” את האיכות. אך ב”המודיע” שוללים רגשות כאלה. נקודה. לפניכם שני פרינטים זהים לחלוטין, אך שונה במהותם כרחוק פאה ממטפחת. כל העיתונים הרגישו מצוין עם הניסוח המעודן שברגשות שיער הפאה, אך המבקר (מלעיל) של ‘המודיע’ הצדיק הפעם את משכורתו המכובדת, בכך שהחליט לשמור את קוראיו מכל פירצה, וביקש לשנות את הביטויים הפסולים, ההרסניים, ומעכבי הגאולה. בינינו? אולי זה מה שקוראות המודיע רוצות, לשמור על הקוראים, מותר להם.

המבקר של המודיע לא אוהב שמרגישים איכות 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. תראה מה זה פתרון שנת 2011. בגיפטי היא תפרסם רק את המתנה שלה, וכך המבקר (מלעיל) לא יצטרך לעבוד קשה.

  2. תרעננו לי את הקופסא: מתוך הציבור החסידי, לא נשות גור הן הצרכניות המרכזיות של שוק הפיאות?!

    אז ללכת עם פיאה בלי כיסוי מותר, בשונה מרוב החסידויות, ולכתוב על זה אסור?

    המבקר, זה לא מצחיק.

    זה אווילי.

  3. נראה לי שיותר מעניין יוצרי המודעה מהמודעה עצמה.

    אמנם טוב שרואים אותם מידי פעם בעיתונות אבל עם כזה לקוח, באמת?

  4. מודעה בלי רמה מכוערת במיוחד נראית מלפני 30 שנה, לא יאומן לאיזו רמה הגיעו משרדי הפרסום הגדולים! וגם העסקים עצמם לא מבינים בפרסום כלל! וחבל!!!

  5. נוחעם למה אתה לא רוצה למתג איזה חנות קטנה בבי”ש עיין ערך מילר שטריימלאך אח קטן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן