מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
פאשקעוויל מציג: תחרות עיצוב מיוחדת בשיתוף חברת ‘נקודות’ – חברת מדיה האחראית על השלטים בכניסה למכולות בערים החרדיות הגדולות • רוצים בריף? פרטים נוספים? הכל בפנים • מעצב\ת? קופירייטר\ית? הגיע הזמן שנפנק גם את הלקוחות שלכם • כנסו כנסו
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תמיד רציתם בריף מאתגר? לעצב מודעה שכולם ידברו עליה?

אנו שמחים לבשר לכם על תחרות עיצוב חדשה של ‘פשקוויל’ וחברת ‘נקודות’ תחת הכותרת:”חכם קונה במכולת”.

‘נקודות’ היא חברת מדיה האחראית על השלטים בכניסה למכולות בערים החרדיות הגדולות. שלטים אלו מיועדים בעיקר עבור חברות המזון, אך לא רק, וחברות רבות המעוניינות לקבל חשיפה איכותית בציבור החרדי מפרסמות בשלטי המדיה של ‘נקודות’.

יועצים רבים לניהול כלכלת המשפחה ממליצים לרכז את הקניות במכולות – ככה קונים רק מה שצריך. כחלק ממגמת החיסכון שהתעצמה בעקבות המחאה החברתית של הקיץ האחרון, אנו יוצאים בתחרות עיצוב פרסומת שמסבירה מדוע כדאי לקנות דווקא במכולת.

העיצוב הזוכה יתפרסם בקמפיין רחב היקף בשלטי “נקודות” ובמדיות נוספות. המעצב הזוכה יקבל קמפיין חינם של 40 שלטים לאחד מלקוחותיו. אתם מוזמנים להוריד את הבריף של התחרות ולקחת חלק בפעילות. ועדת השיפוט מתגבשת בימים אלה ותיחשף בימים הקרובים כאן באתר. כל הפרטים שאתם צריכים – בבריף המצורף.

להורדת בריף התחרות לחצו כאן

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

17 תגובות

  1. היי!! ראיתי שאת המודעות שולחים ישר אליהם.. מן הראוי שהם יעלו גם כאן..
    לא?

  2. למה לא משתפים בתחרות את הגולשים? גם אנחנו רוצים להצביע!

  3. מה זה המישמש הזה “תחרות עיצוב”.

    מדובר פה על פרסום, לא על עיצוב. יחי ההבדלון הקטון.

  4. @ נטע נינארי:
    מה אני יגיד לך, זה פשוט הפריע לי בעיניים ההגדרה הזו.

  5. תחרות עיצוב מובן שאתם מבקשים קראייטיב נטו ומה עם כותרת ובודי טקסט אין צורך?

  6. תחרות עיצוב מובן שאתם מבקשים קראייטיב נטו ומה עם כותרת ובודי טקסט אין צורך?@ אַבְרֵימִי:
    @ אַבְרֵימִי:

  7. רעיון חמוד מאוד, מה זה משנה איך קוראים לו, העיקר המסר החינוכי לכולנו שבסופו של דבר במכולת עולה לנו פחות, נכוןשלא עולה יותר זול כשמסתכלים על מוצר בודד, אבל סך הקניה משתלמת יותר כי קונים רק מה שרוצים !

  8. החבר’ה בנקודות לא יודעים שניים וחצי מילים באנגלית?
    תסתכלו בבריף ותראו את כתובת המייל [email protected].
    לו הם היו טורחים ללמוד אנגלית הם היו יודעים שכותבים Ad ולא Ed.

  9. @ בני איש קריות:
    מה אתה מקשקש בקומקום. יש לך מושג מה זה ED? זה שם של בנאדם. תתבגר.

  10. @ בני איש חיצים:
    נו מה. זה סוד? איתן דובקין מנהל הבציפר בבני ברק, הוא גם מנכ”ל נקודות.

  11. איזה קשקוש.
    תחרות אהלק.
    לכו תחפשו את החברים שלכם, שיעבדו בחינם עבור נזיד עדשים מעופש.

  12. מעצבת כתב:

    הפרס לא מי יודע מה, לא?

    כן, כנראה כל הכסף הלך לענו ואייל גור,
    לא נשאר הרבה בשביל הפרס….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן