מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
קידישיק - פרסום גל אורן BSD
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פעם חשבתי שמקאן עשו לקידישיק עבודה טובה
היום אני חושב שגל אורן עושים לקידישיק עבודה עוד יותר טובה.
פעם חשבתי שקידישיק ממותגת טוב
היום אני חושב שהיא מותגה בצורה גרועה.
פעם חשבתי שזה תלוי במקאן אריקסון
היום אני חושב שבעלי קידישיק הקודמים לא השכילו לראות את הנולד.
אבל מה זה משנה, העיקר שהיום הם מתחילים דרך חדשה עם שיק לכל כיס.
לומשנה שקצת הפריע לי הסלוגן המיושן, אבל העיקר המסר המחודש…

פעם - מקאן אריקסון, היום - גל אורן. 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. מסכימה עם הנאמר לעיל. הפרזנטציה מוצלחת יותר.

  2. כפי שלמדתי בקורס יח”צ ש’לעולם אל תנאם אחרי הרב לאו’… כך ניתן לומר כאן בהפוכה… אחרי הקמפיינים האחרונים של מקאן לקידישיק שהיו מזעזעים, כל קמפיין יהיה טוב יותר.
    מצד שני, קידישיק עברה שינוי רציני ומבית אופנה לילדים עם טאצ’ יוקרתי הם הפכו לסטייל ‘באזר שטראוס’ ולכן גם הקמפיין משדר יותר פשטות ויותר באזר…

  3. קידישיק היתה רחוקה מהיות בית אופנה יוקרתי (וגם מלשדר זאת), כפי שהיא רחוקה כעת מבזאר שטראוס…

    הקמפיין עממי יותר ובגובה העיניים- זה כן.

  4. הם מנסים למתג את החנות בתור משהו יוקרתי?
    שילוב ה”בזאר שטראוס” עם אופנה ערבית ומחירים גבוהים – מביאים אליהם בעיקר לקוחות מהסוג של הדוגמן הראשון..
    האחרים לא יחפשו את הקולקציה שלהם בקידי שיק..
    גם ה”שיק לכל כיס”.. סלוגן שבטח באידיש נשמע יותר טוב..

    ובכלל – לא נמאס להם שם להחליף אסטרטגיות, משרדים, קמפיינים וסלוגנים?!
    לי כן.

  5. סליחה מעמקא דליבא על ההקפצה
    פשוט בוער לי לברר אם אין להם עוד צילומים של ילדים במלאי..
    גם עכשיו על ה70% הנחה עם אגד וכל זה- ההוא בישיבה מזרחית יושב לו על גג האוטובוס
    קצת הציק לי.
    זהו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן