מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מוישה צוקר לא אוהב לקרוא כתבות צרכניות מלוקקות, אבל את הפרויקט המדהים של המודיע הוא לא מפספס
המודיע
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עולם הפרסום מתחדש ובשנים האחרונות מנסה להמציא את עצמו מחדש. הלקוח אומר לפרסומאי: אין לי כסף מיותר, אל תעשה לי בלונים. תמכור, וכמה שיותר.

המודעות הופכות ליותר מכירתיות ופחות תדמיתיות, כתבות היח”צ משתוללות בכמויות ולא תמיד מצליחות לענות על הביקוש ולספק את הסחורה (וזה – תאמינו לי – רק בגלל השבלונות שמכנים את עצמם אנשי יח”צ), והלהיט התורן הוא תוכן שיווקי.

אבל גם תוכן שיווקי צריך לדעת לעשות. רוב המפרסמים וגם חלק מהעיתונים (שבועון ותיק לדוגמה) עושים את זה בצורה גולמית, עם טורים של יח”צ נוטפי סכרין, כך שהתוצאה היא מודעת פרסום, אבל מלאת מלל.

דווקא לכן, מרענן לראות עיתון זקן וקצת עייף כמו המודיע שבשנה השלישית עושה יחד עם בנק הפועלים סדנה לכלכלה נבונה, בשיתוף יועצים כלכליים וסיפורים אמיתיים. לאורך כמה חודשים, מלווים קוראי העיתון ארבעה מקרים שנבחרו ועוקבים אחרי התקדמותם (או שלא) הכלכלית. מה שיפה בתהליך הוא האותנטיות והאמת בפרצוף: לא כולם מצליחים, ואת הכישלון קוראים באופן ברור מעל גבי העיתון.

השנה התווסף גם פרויקט בריאותי בשיתוף מכבי. שוב, 4 משפחות משנות הרגלי תזונה והכל כתוב בצורה ברורה ומרתקת. עקבתי פה ושם וגיליתי שהנושאים תופסים את תשומת לב הקוראים ונותנים לכל אחד קצת פרספקטיבה נוספת למצבו.

יתכן שהם לא המציאו את הגלגל, יתכן שעוד עיתונים עושים דברים דומים, ועדיין. הכתיבה הרהוטה, העיתונאים החתומים על הכתבות שאינם משתייכים למחלקה המסחרית, ומידת העניין שמעוררות הכתבות הנקיות מפרסום מיותר וכל דבר הוא במידה נכונה.

שאפו, המודיע!

עיתון המודיע מציג: כך עושים תוכן שיווקי מעולה, מעניין ושווה! 1

עיתון המודיע מציג: כך עושים תוכן שיווקי מעולה, מעניין ושווה! 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן