כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
תמונות שצילם בועז בן-ארי בקריית ספר קיבלו פרשנות שגויה ועוררו סערה. כל הפרטים
MODIIN ELIT
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אתמול בצהריים התקבלה הודעה לא נעימה: “כעת בקריית ספר: רכב עם שני בחורים סובבים בכל העיר ומורידים את כל מודעות האבל בלוחות המודעות על הגראי”ל שטיינמן זצ”ל. צילום: בן-ארי בועז. מותר להשתמש”.

בדיקת פאשקעוויל: מי תלש את מודעות האבל של הרב שטיינמן בקריית ספר? 1

התמונות עוררו סערה רבתי לאחר שניתנו להן פרשנות פוליטית, כביכול הבחורים נמנים עם הפלג הירושלמי ויצאו להשחית את המודעות בזדון. עיתונאים ופרשנים דה-לה-שמאטע הגדילו לצייץ ולכתוב בקבוצות ווטסאפ כי ביררו את זהותם של התולשים ואכן מדובר בצעירים מפורעי הפלג הירושלמי.

בהמשך נשמעה צפירת הרגעה, הודעה מיוחסת לחיים ולדר: “קיבלתי הבהרה ממישהו אמין; חבר’ה להירגע, הרגע דיברתי עם זה שהוריד את המודעות. מדובר כאן באחד שהוא תולה מודעות כל יום שני מטעם העירייה, וכשהלוחות מפוצצים הוא מגיע בצהריים של יום שני ומפנה מקום בלוחות מודעות וזה מה שהיה היום, אותו אחד שדיבר איתי הוא גם אחראי על חלוקת יתד נאמן ביום שלישי במודיעין עילית”.

באתר ‘כיכר השבת’ דיווחו על תלישת המודעות ופרסמו תגובה מגורם בעירייה: “המסירים לא קשורים לעירייה בשום צורה”. עוד נכתב בדיווח של ‘כיכר’: “בעיר פרצה סערה אך עד מהרה התברר כי מדובר כנראה בעובדים מטעם הזכיינים של המודעות, שבקביעות מסירים מודעות לקראת תליית מודעות חדשות”.

גם טענה זו מופרכת לאור העובדה כי בחודשים האחרונים אין זכיין להדבקת מודעות במודיעין עילית והעירייה מטפלת בנושא בצורה עצמאית. בדקנו מי הדביק את מודעות האבל המדוברות ומצאנו כי מדובר בחברת ‘נתיב מדיה’ בבעלות נתי קרויזר.

נתי, העובדים שלך הסירו את המודעות?

“לא. אנחנו רק הדבקנו את מודעות האבל במודיעין עילית. מי שהוריד את המודעות אתמול הוא עובד שאחראי על הלוחות מטעם העירייה. הוא הסיר את המודעות לקראת הדבקה חדשה, כמקובל כשיש בלגן בלוחות. בעקבות פרסום התמונות בתקשורת, התקשרו אליו מהעירייה כדי לבקש שיעצור עם ניקיון הלוחות ביום וימשיך בלילה, אך כבר היה מאוחר מדי. מתקשרים אליו חברים מכל הארץ והוא צריך להסביר לכולם שהוא לא מהפלג הירושלמי, נעבאך”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן