גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מדור ‘מדיה’ חוזר לקדמת הבמה במתכונת חדשה. כל הפרטים
MEDIA
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

זוכרים את מדור הפרסום המיתולוגי במרכז העניינים? זוכרים את העדנה הטובה שהייתה למדורים מהסוג הזה בעיתונות החרדית? זוכרים את המדור של חיים גיל? ויוסי צלניקר? וחיים קליגר? (ראוי לציון המדור של רחל שטיגליץ ביתד נאמן ששרד עד כה). ובכן, לאחר שנים של תרדמת בענף, החלטנו להשיב את הנושא המרתק  הזה לקדמת הבמה, לתת לו את הכבוד הראוי ולחזור לסיקור שוטף בעיתונות החרדית.

יריית הפתיחה נורתה היום, עם פרסום מדור ‘מדיה’ בחינמון ‘מרכז העניינים’. במקביל, אנחנו מובילים מהלכים לפרסום מדורים נוספים, בעיתונים אחרים, ואי”ה בקרוב נספר לכם על הפתעות נוספות.

במסגרת מדור ‘מדיה’ נעסוק מדי שבוע בנושא מרכזי אחד (הפעם: האם מזגן צריך להיות כשר?), נביא גם דיווחים קצרים במידת הצורך (הפעם: תזוזות בענף: דץ עוזב וארגמן נכנס) והדובדבן שבקצפת יהיה הציור השבועי, בו יסתתרו מותגים שונים.

מדי שבוע נפרסם 3 שאלות והקוראים יצטרכו למצוא תשובות. במדור הראשון שאלנו שלוש שאלות פשוטות, קלות יחסית, כדי להיכנס לאווירה: מאיזה חומר מיוצר הסולם, מדוע אין כאן צורך במזגן כשר גם לפי דעת המחמירים ואיך יודעים שאחד המוכרים בחנות קובע עתים לתורה. טוב, זה די קל.

אני זמין כאן, ובכל מקום אחד, לכל פנייה שלכם, הצעה לשיפור, רעיון לשיתוף פעולה ועוד. צרו איתי קשר.

חדש: מדור מדיה בעיתון 'מרכז העניינים' בשיתוף 'פאשקעוויל' 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן