WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מחלבת טרה זכתה במקום הראשון בתחרות האפי היוקרתית # בניגוד לתפיסה הרווחת בעבר, הפעם פרסום ‘מימד’ התמודד וזכה בפרס היוקרתי
TARA
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
תחרות האפי: מחלבת טרה זכתה בפרס הזהב בקטגוריית מגזרים 1
צילום: אבשלום ששוני

מחלבת טרה ופרסום מימד זכו בשבוע שעבר במקום הראשון בקטגוריית מגזרים, בתחרות האפי היוקרתית, המדרגת אפקטיביות של מהלכי שיווק פורצי דרך. הפרס ניתן בעקבות המהלך שהובילו בשנה האחרונה עם החלפת הכשרות לבד”ץ העדה החרדית, אשר הוצג בתחרות תחת הכותרת “בשעטו”מ – כך פתחנו מחדש את התחרות בשוק החלב החרדי”.

שני משרדים נוספים שהגישו עבודות בקטגוריית מגזרים הם גל אורן עם המותג קימברלי קלארק – “מתחברים לתפילה כסגולה להצלחה – כך התחבר האגיס למסע הצרכני של האמא החרדית”; ושטרן אריאלי עם פמפרס אקטיב בייבי – “החיתול הכשר לשבת הראשון והיחיד בישראל”. השנה, רק המהלך של טרה זכה בפרס והגיע למקום הראשון בקטגוריה.

תחרות האפי היא תחרות בינלאומית המתקיימת ב-49 מדינות ובהן ישראל. התחרות הפכה עם השנים למותג יוקרתי ולאות של הכרה והוקרה למהלכי שיווק מוצלחים ואפקטיביים, בקרב כל העוסקים בעשייה השיווקית ובתעשיית השיווק והפרסום בישראל. השנה זו השנה ה-18 לקיום התחרות בישראל. כאשר לגמר הגיעו 50 מהלכים שהתמודדו בקטגוריות שונות.

“מחלבת טרה הכפילה את כוחה בשוק”

מטרה נמסר כי בשנים האחרונות עלתה דרישה מצד הצרכנים לכשרות מהודרת שתתאים לכולם. “מטרת המהלך הייתה לפתוח את התחרות בשוק החלב החרדי, ולאפשר לצרכן לבחור את העדפותיו במקרר החלב לפי איכות וטעם המוצר. בעקבות המהלך, הכפילה מחלבת טרה את כוחה בשוק וזינקה בעשרות אחוזים על חשבון המתחרות. כיום עשרות אלפי צרכנים חדשים בוחרים במוצרי טרה בגלל האיכות, הטעם והערכים הבריאותיים הייחודים למחלבות טרה”.

ניסינו לקבל תגובה ממשרד הפרסום ‘מימד’, אך נתקלנו בחוסר שיתוף פעולה. לפני 8 שנים, לעומת זאת, כמענה לשאלתנו מדוע המשרד לא מתמודד בתחרות האפי, השיבו אנשי המשרד: “עבורנו, המדד האמיתי לקריאייטיביות ואפקטיביות בפרסום, הוא הפידבק של הצרכן מחד ושל הלקוח מאידך, והמדד הזה לא מאכזב אותנו. אין שום מהלך עקרוני מאחורי אי הגשת המועמדות, אנחנו פשוט עסוקים מעל ומעבר בלהעניק ליווי הולם לכל לקוחותינו, והעובדה שהם מרוצים מהווה מבחינתנו את הפרס הראשון”.

מאז עברו הרבה מים בירדן, וככל הנראה משהו בתפיסה השתנה. ההתמודדות הנוכחית בתחרות, זיכתה אותם בפרס יוקרתי.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן