מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כך אומר דובר ‘לאומית’ משה מוסקו לנוכח הסרטון השלילי שהתפרסם בימים האחרונים
משה מוסקו
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מסעי הפרסום של קופות החולים ממלאים את המדיה בישראל והמלחמה על כל מבוטח מורגשת היטב גם ברחוב החרדי. זאת, לקראת הקפיטציה הקרובה, בה המבוטחים המאוכזבים יוכלו לנצל את חלון ההזדמנויות שנפתח שש פעמים בשנה כדי לעבור לקופת חולים אחרת.

לכאורה זה נראה כמו ניסיון פשוט לשכנע אותנו איזו קופה מעניקה את הסל הטוב ביותר, מי משקיעה בשירות ואיפה נוכל למצוא את הרופאים המומחים ביותר, אך האמת היא שזו מלחמה אדירה במסגרתה כל קופה משקיעה את מיטב מאמציה כדי לשכנע אותנו מי הקופה המשתלמת ביותר.

בשבוע שעבר, למשל, הקמפיין של ‘מכבי’ עמד בסימן הוזלת מחירים תחת הכותרת “חתכנו את המחירים”, ‘כללית’ פרסמה השוואת מחירים בין הביטוחים השונים (ובצעד תמוה השמיטה את ‘לאומית’ מהטבלה), ‘מאוחדת’ המשיכה בקמפיין הרופאים “שמבינים ברפואה”, ו’לאומית’ המשיכה בקמפיין “רוצה לשלם או משתלם?” במסגרתו היא מתגאה בביטוח המשלים הזול ביותר.

בעקבות ההדרה של ‘לאומית’ מהקמפיין של ‘כללית’, אנשי הפרסום של ‘לאומית’ החליטו להעמיד דברים על דיוקם והפיצו סרטון עם אמירות שאינן משתמעות לשתי פנים: תחילה התייחסו לקמפיין הוזלת המחירים של ‘מכבי’, והציגו את הפרסום שלה תחת הכותרת “האומנם?! מכבי מציגה את הביטוח המשלים היקר בישראל”.

לאחר מכן הוצג הקמפיין של ‘כללית’ תחת סימן שאלה גדול: “הטבלה לא משקרת?! האומנם? איפה לאומית?”. למודעה של ‘כללית’ נוספה שורת מחירים של ‘לאומית’ ובה הוצגו המחירים “הנמוכים באמת”. הסרטון נחתם באמירה “אנחנו דואגים שכולם יידעו למי יש את הביטוח המשלים המשתלם בישראל”.

הסרטון התגלגל ברשת ויצר שיח לא מבוטל ברחוב החרדי. רבים סברו כי המלחמה בין קופות החולים מתדרדרת למחוזות חדשים ואמרו שזאת הפעם הראשונה בה קופת חולים יוצאת במתקפה כל כך חריפה, אבל אם חשבנו שזה הסוף, מהר מאוד התבדינו. שעות לאחר שאנשי ‘לאומית’ שחררו את הסרטון לרשת, הופץ סרטון נגדי, מלא בטענות לא ענייניות. כמובן, אף קופה לא העיזה לחתום על “היצירה”.

“בלאומית טוענים שאצלם תשלם פחות. נו, טוב, קצת פחות”, נפתח סרטון התגובה שהפיצו אלמוניים והוסיפו: “הם שכחו לציין שאצלם תקבל הרבה פחות”. בהמשך הסרטון הוצגו גרפים על שביעות רצון פחותה בקרב מבוטחי ‘לאומית’ ולקט כותרות שליליות נוספות שנבחרו בקפידה מתוך העיתונות.

שאלנו את משה מוסקו, דובר ‘לאומית’, מי לדעתו עומד מאחורי סרטון התגובה. “מאחורי ההכפשות עומדת קופה שלא מסוגלת להתמודד עם טענות אמיתיות”, אמר מוסקו בפתח שיחתנו. “הטענות בסרטון שקריות, לא ענייניות ומסתירות את האמת הפשוטה – שאנחנו מספקים את הביטוח המשלים הכי משתלם בישראל”.

מדוע החלטתם לצאת במתקפה חזיתית נגד ‘מכבי’ ו’כללית’ בסרטון?

“לא מדובר במתקפה חזיתית אלא בהעמדת דברים על דיוקם”, משיב מוסקו, “כשקופת חולים היקרה ביותר מפרסמת קמפיין חתכנו את המחירים, חשוב שהציבור יידע שגם אחרי הוזלת הביטוח, מכבי היא היקרה ביותר בין כל הקופות. ובאשר לכללית, הם עשו מעשה שלא ייעשה: באמתלה לא מקצועית הם בחרו להסתיר את העובדה שהסל שלנו זול משלהם. הם יכולים לפרסם השוואות ככל שעולה על רוחם, אבל לשקר אין רגליים”.

הם הסבירו שלא ניתן להשוות את הביטוח שלכם לביטוחים של הקופות האחרות…

“בוודאי שניתן להשוות. אנחנו מספקים את כל השירותים הרפואיים במסלול הזהב שלנו, כאשר 95 אחוז מלקוחות לאומית בעלי ביטוח משלים נמצאים בו, ואנחנו לא פועלים בשיטת הרובדים על מנת לתת סל רחב ומקיף במחיר הזול ביותר עד לשליש מהמחיר של המתחרים שלנו.

“לראשונה אנחנו מספקים סל לידה מורחב בעלות של 8,000 שקלים למבוטחים במסלול הזהב, וזה משהו שמפריע מאוד לכל המתחרים. מחירי השב”ן שלנו מאפשרים להצטרף לביטוח משלים במחיר שווה לכל נפש, לא כזה שמיועד לעשירונים עליונים בלבד.

“תכולת ביטוח השב”ן שלנו רחבה ומציעה פנייה לכל רופא יועץ בעל ותק של 5 שנים ומעלה, בשונה מרשימה מצומצמת וסגורה בביטוחים מקבילים. אנחנו מספקים גם טיפולי שיניים, משקפי ראייה וכל מה שהקופות האחרות מספקות למבוטחים במסלולים המשלימים היקרים שלהם”.

האם יש מגעים להפסקת אש? ימים יגידו.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן