דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
רגע לפני הבחירות לרשויות המקומיות יצא ‘מרכז העניינים’ בקמפיין ענק הקורא לילדים שלא לעסוק בפוליטיקה. המבצע הוקדש לע”נ אפרת וצבי גינזבורג ע”ה
MERKAZ REFAEL VECHANANI (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קמפיין חשוב בנושא שמירת הלשון לילדי ישראל מושק היום בעיתון ‘מרכז העניינים’. נכון, הקמפיין חשוב תמיד, אך שבעתיים בתקופה הזו, ערב בחירות ברשויות המקומיות, בה רבים נכשלים בדיבורים אסורים.

תחת הכותרת “רפאל, חנני וילדי ישראל בוחרים חח” (ראשי התיבות של חפץ חיים) מתפרסם בעיתון עמוד קומיקס מיוחד בכיכובם של רפאל וחנני, המוכרים היטב לילדי ישראל ביוזמות הטובות ובעידוד הילדים למעשים טובים במגוון תחומים.

“כגוף מדיה מוביל בציבור החרדי אליו מגיעים עדכונים והצעות לפרסומים שונים, וכעיתון שחרט על דגלו שמירה על הלכות לשון הרע ומניעת פרסומים שאינם ראויים להיכנס לכל בית חרדי, החלטנו ללכת צעד אחד קדימה ולערוך מבצע לילדי ישראל שישמרו את לשונם ולא יעסקו בדיבורי פוליטיקה, על כל המשתמע מכך”, אומר מנכ”ל ‘מרכז העניינים’, חנוך רפופורט.

“הילדים שלנו רואים את השלטים ושומעים את הקולות, וחשבנו כי מן הראוי להיזהר, דווקא עכשיו יותר מתמיד, שלא לחנכם ‘בטעות’ למחלוקת ולשנאת האחר, ולא לערב אותם בנושאים פוליטיים”, מוסיף רפופורט ואומר: “לצורך כך השאלנו את הדמויות האהובות של רפאל וחנני, המוכרים מאוד בקרב ילדי ישראל, ורתמנו את הסיפור שלהם לפרויקט שצפוי להיות בהיקף ארצי אף מחוץ לגבולות העיתון. הקמפיין כולל גם מודעות רחוב בכל הריכוזים החרדים ברחבי הארץ והפתעות נוספות”.

במסגרת המבצע, ילד שיביא אישור מההורים שלא דיבר פוליטיקה ולשון הרע עד הבחירות, יזכה להשתתף בהגרלה ושמו יוזכר בתפילה מיוחדת על ציונו של החפץ חיים בראדין. הפרס הראשון בהגרלה הוא סוף שבוע בבית הארחה חפץ חיים להורים ושני ילדים, וכן פרסים נוספים הקשורים בבחירה של הילדים: חפץ חיים.

“אנחנו מקפידים באופן עקרוני לכתוב רק דברים חיוביים ולא להתעסק, ובטח שלא להעמיק, בדברים שליליים”, מסביר עורך העיתון, יצחק נחשוני. “לילדים יש עולם תוכן משלהם בעיתון, והמטרה היא להשריש את המסר גם בקרב ההורים שילדים הם מחוץ לתחום הפוליטי. כולנו נחשפנו בשבוע שעבר לטרגדיה הנוראה של משפחת גינזבורג מביתר עילית. חשבנו כי יהיה ראוי להקדיש את המבצע לעילוי נשמתם של אפרת וצבי גינזבורג ע”ה. אילו רק ילד אחד יצליח להימנע מעיסוק בפוליטיקה ומדיבורים אסורים, והיה זה שכרנו”.

ביוזמת 'מרכז העניינים': קמפיין ענק למניעת עיסוק בפוליטיקה 1

ביוזמת 'מרכז העניינים': קמפיין ענק למניעת עיסוק בפוליטיקה 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן