גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
קיבלנו כמו כולם את ההודעה הרשמית של ש”ס באמצעות ערוץ הטלגרם החדש. נברנו קצת בארכיון והוספנו לדיווח כמה שורות מעניינות בהחלט
shas (2)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בש”ס מחממים מנועים לקראת אחת ממערכות הבחירות המאתגרות יותר עבורם ושכרו את שירותיהם של היועצים האסטרטגים ואנשי הפרסום אבי לרנר, יענקי ביכלר ואורן אלימלך לנהל את האסטרטגיה, הפרסום, הדיגיטל והתקשורת של המפלגה.

על פי ההודעה הרשמית מטעם ש”ס, הפעילות תתנהל יחד עם צוות רחב של אנשי מקצוע הפועלים תחת קבוצת גל אורן-ביכלר-לרנר בכל המגזרים: הכללי, הדתי והחרדי.

יענקי ביכלר וצוות משרדו מלווים את תנועת ש”ס בשנים האחרונות, גם בבחירות הארציות ב-2015 וגם בבחירות המוניציפליות ב-2018 במספר רשויות מקומיות.

אבי לרנר משמש כיועצו האסטרטגי של ראש העיר ירושלים לשעבר ניר ברקת בחמש השנים האחרונות וניהל את קמפיין הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו במגזר הדתי במערכת הבחירות האחרונה.

אורן אלימלך ומשרד גל-אורן ניהלו את הקמפיין הראשון של נפתלי בנט ב-2013 “משהו חדש מתחיל” וקמפיינים רבים בתחום הציבורי והפוליטי. בשנת 2011 דיווחנו כאן כי במסגרת קמפיין לתנועת קוממיות, המשרד העלה קמפיין תחת הכותרת “סטופ דרעי“.

לאחר שנים שמפלגת ש”ס פרסמה באמצעות משרד הפרסום ‘אפיקים’ של יגאל רווח, בבחירות הארציות האחרונות המפלגה שכרה את שירותי הליווי האסטרטגי של הפרסומאי ספי שקד שניהל את קמפיין השקופים מול הקמפיין של אלי ישי.

באתר ‘אייס’ פורסם בזמנו כי “המערך התקשורתי יכלול גם את הפרסומאי יגאל רווח ומשרד הפרסום אפיקים שבבעלותו. כזכור, בתחילה, דובר בש”ס על היפרדות מרווח שמלווה את המפלגה באופן מסורתי מזה שנים ומקורב לאנשיה ומאוחר יותר לאחר פגישה בין רווח ליו”ר המפלגה אריה דרעי סוכם כי הוא ייקח חלק פעיל גם בבחירות אלו”.

בטור סיכום שכתב שקד לאתר ‘בחדרי חרדים’ בשנת 2015 הוא תיאר ארוכות את המניפולציות של הקמפיינרים מטעם אלי ישי אך סיכם כי בסופו של דבר, למרות שהניצחון לא היה מסעיר במיוחד, עדיין הצליח לרשום ניצחון משמעותי. “מזל שאנשי צוות הקמפיין שלנו בש”ס היו מקצוענים אפילו יותר מהם”, כתב שקד ופרגן באדיבות לאנשי הקמפיין. הנה ציטוט מתוך הטור:

אריאל משעל שניהל 24/7 בצורה הכי מיומנת ומדוייקת, קיבל את ההחלטות הכי נכונות לאורך הקמפיין, נתן את כל העצות האסטרטגיות הכי חכמות ברגעים הכי קשים ולא נרתע גם מלסדר שלטים שעפו ברוח באיזה רחוב בקריות.

יעקב בצלאל הדובר המבריק שנלחם בכח ובשכל ותרם בקבלת ההחלטות החשובות לא פחות מאשר בשדה הקרב מול התקשורת החרדית שרובה היתה מגוייסת עבור ישי ובשדה הקרב מול התקשורת החילונית שתמיד תהיה נגד החרדים.

איציק סודרי, דובר הקמפיין שהבריק ברשתות החברתיות ובאירועי המדיה תוך כדי שהוא תורם גם אסטרטגית וגם קריאטיבית. יוסף חיים ודודו עמר שייקח לי שעות להסביר כאן מה הם עושים, אבל אלו היו הדברים הכי חשובים בקמפיין: טנדורי צ׳יפס לידכם…

סגן מנהל הקמפיין והמפיק הראשי רועי פלד שדאג בחוכמה ובחריצות שכל מה שנרצה יקרה, חברת ההפקה של עמית דקל (הקטן), חברת דיי סיי שניהלה את הסושיאל ואת הדיגיטל, דניאל דפני העורכת האיכותית והמהירה, חברת בוננזה שעזרה בדיגיטל, אברמי קרויזר מהקמפיין החרדי שתרם גם בקמפיין הכללי, חיים ביטון מנכ”ל ש”ס החרוץ והמדויק, אשר מכלוף מדינה שהבריק בכל התחומים מאסטרטגיה עד לתסריטים פלוס דוברות ואפילו שימש ככרוז בכנסים הסוערים, ארי גלהר עם התובנות החזקות, יהודה אבידן באופרציה, משפחת דרעי, בני אלבז הגדול, החבר’ה מהתקשוב וכל מי ששכחתי. היה כבוד גדול לראות אתכם בפעולה.

הרבה מים זרמו מאז בירקון והכינרת אף עלתה בכמה עשרות סנטימטרים. נדמה כי הפעם המיקוד יהיה במגזר החרדי וקמפיין השקופים יוחלף למסר יותר רלוונטי. יהיה מעניין לעקוב אחר הקמפיין הנוכחי.

צילומים: יעקב כהן

אורן אלימלך, יענקי ביכלר ואבי לרנר ינהלו את קמפיין הבחירות של ש"ס 1

אורן אלימלך, יענקי ביכלר ואבי לרנר ינהלו את קמפיין הבחירות של ש"ס 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן