דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
שמחה ציטרנבוים: “ליווי תקשורתי לפתיחת קניון שכזה דורש לתקשר מגוון בשורות ויתרונות יחד, כאשר הבשורה המשמעותית ביותר היא ללא מע”מ לכולם”
קניון ים המלח
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לאחרונה הושק קניון חדש בים המלח שנבנה בהשקעה אדירה של כ-300 מיליון שקל. הבשורה הגדולה: לראשונה בישראל הושק קניון ללא מע”מ לכולם מחוץ לאילת. מתחם הקניון והבילוי החדש מיועד למיליוני התיירים המבקרים בים המלח וגם לנופשים הישראלים. למעשה, תיירי החוץ נהנים מהנחה כפולה, מכיוון שהפטור ממע”מ מסובסד על ידי הקניון והם יוכלו לקבל בנוסף למחיר המוזל גם החזר מע”מ ביציאתם מהארץ.

תקציב הפרסום במגזר החרדי ינוהל על ידי משרד ג’מבו בבעלות שמחה ציטרנבוים. “קניון ים המלח הינו פרויקט מסחרי מהיוקרתיים שהוקמו אי פעם בארץ”, מספר לנו ציטרנבוים, “הקניון רלוונטי ליותר מ-2.7 מיליון איש הפוקדים בשנה את ים המלח אשר יותר ממחציתם הינם תיירים וכמובן חלק גדול מהם נמנה על המגזר החרדי והדתי מהארץ ומהעולם.

“ליווי תקשורתי לפתיחת קניון שכזה דורש לתקשר מגוון בשורות ויתרונות יחד: את האופציה החדשה לקניות, בילוי ופנאי בלב אזור המלונות – האזור הכי מתוייר בישראל, את תמהיל המותגים היוקרתי הכולל רשתות ידועות ומובילות מהעולם לצד מותגים מקומיים וכמובן את הבשורה המשמעותית ביותר – ללא מע”מ לכולם”.

לסיום אומר ציטרנבוים: “אנו שמחים על הצטרפותו של תקציב קניון ים המלח לשאר התקציבים המטופלים במחלקת הפרסום והמדיה במשרד ובפעם הבאה שאתם בים המלח אתם מוזמנים לבקר – יש גם הסעות בחינם מהמלונות לקניון ובחזרה”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן