גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
קמפיין חינני ובולט של מחלקת היולדות של מעיני הישועה עלה למדיה ואיתמר זינגר שוחח עם אנשי ‘בקטע אחר’
MAAINE (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בית החולים ‘מעיני הישועה’ העלה קמפיין חדש ובולט במיוחד באמצעות משרד הפרסום ‘בקטע אחר’ של אלי אשכנזי. לפאשקעוויל נודע כי המשרד נבחר לאחר סבב ארוך של פרזנטציות רבות ממגוון משרדי פרסום.

בקמפיין נכללו כל סוגי המדיות ולראשונה הוא עלה גם בטלוויזיה ובערוצים כלליים. פרסומת ראשונה כבר עלתה בערוץ 20 ואחרי החג הקמפיין צפוי לעלות גם בערוצים הדיגיטליים של קשת ורשת.

“זו רק ההתחלה”, אומר לנו ישעיהו מנת, מנהל המשרד. “הקמפיין הגדול באמת ייצא לדרך מיד לאחר חג הפסח והציבור ייחשף להפקות ומהלכים בסדר גודל ענק. קל מאוד לפרסם בכל המקומות ולא לשנות כלום, אבל בגלל שרוצים להתקדם, בית החולים נערך לקראת הוספת שירותים חדשים וייחודיים”.

משרד הפרסום ‘בקטע אחר’ מורכב מסיירת קטנה וחכמה של אנשי קריאייטיב מהטובים בארץ עם ניסיון רב ביצירת קמפיינים שיווקיים למגזר הכללי והחרדי. האג’נדה המוצהרת של המשרד היא להביא משב רוח חדש, צעיר ומרענן לעולם הפרסום המגזרי, או במילים אחרות: לעשות את מה שכולם עושים, רק בקטע אחר.

הקמפיין למרכז הרפואי מעיני הישועה הוא הקמפיין הגדול הראשון של המשרד הצעיר, אך כמו שמבטיח לנו מנת, “יש הרבה דברים גדולים בקנה. צפו להפתעות”.

קמפיין חדש למחלקת היולדות של 'מעיני הישועה' באמצעות 'בקטע אחר' 1 קמפיין חדש למחלקת היולדות של 'מעיני הישועה' באמצעות 'בקטע אחר' 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן