מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
בנק מרכנתיל משנה תפיסה תקשורתית והכותרת של המודעה מדברת בעד עצמה. רחלי שניאור ואסף המר ממשרד הפרסום בולטון פוטנציאל מסבירים על אודות המהלך
mercantil
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קמפיין חדש של בנק מרכנתיל, שעלה במדיה החרדית באמצעות ‘בולטון פוטנציאל’, מציג שפה תקשורתית חדשה ומרגשת במסגרתה הלקוח וצרכיו במרכז – ולא הבנק.

במודעה ראשונה בסדרה, נראה אב חסידי לומד עם בנו והכותרת המצורפת מסבירה יותר מכל את השפה החדשה של הבנק: “יש רגעים שרק מי שמכיר אותך, מבין אותם”. נדמה כי מרכנתיל מצטרף לשורה של מותגים מובילים שהשכילו להשתמש בשפה ובצילומים אותנטיים מתוך ההווי היומיומי של המגזר החרדי, המייצרים חיבור ומכנה משותף אוטומטי.

בניגוד לתפיסה המקובלת בשוק הבנקאות, במסגרתה הבנק מציע שירות ללקוח ומציג את מגוון שירותים בנקאיים, מרכנתיל מבקש לדבר עם המגזר החרדי בגובה העיניים ומציג את ההבנה שלו בהלך הרוח החרדי, בחשיבה ובצרכיו הייחודיים.

שוחחנו עם יוצרי הקמפיין כדי להבין מה עומד מאחורי השינוי הדרמטי בגישה.

רחלי שניאור, סופרוויזר במשרד הפרסום, מספרת כי השפה התקשורתית של הבנק לאורך השנים הדגישה את המוצר וכיצד הוא נותן מענה לצורך החרדי. “השנה החלטנו, בעבודה משותפת עם צוות השיווק של מרכנתיל, לקחת את הדברים צעד קדימה ולשתף את הצרכן במה שעומד מאחורי בניית המוצרים למגזר”.

לדבריה, “התאמת מוצרים מצויינים למגזר מבוססת על היכרות עמוקה שנבנתה לאורך השנים ומתוך הבנה מלאה של המגזר, צורת חשיבתו וצרכיו הייחודיים. הצרכן תמיד בקדמת הבמה ודרכו מובילים את כל העשייה של הבנק. בשפה התקשורתית החדשה, המוצר מפנה את הבמה לצרכן על ידי הצגת רגעים מיוחדים קטנים וגדולים בחיי הצרכן החרדי”.

אסף המר, מנהל קריאייטיב ב’בולטון פוטנציאל’, מוסיף: “האתגר היה להמחיש עד כמה ההבנה של מרכנתיל עמוקה, ולכן מעבר לכך שבקמפיין החדש הצרכן בפרונט, היה חשוב לנו להציף סיטואציות מרגשות במיוחד המאפיינות את סגנון החיים הייחודי של המגזר החרדי עם שימת דגש על רגעים אותנטיים”.

מרכנתיל מציג מהפכה בשפה התקשורתית: הלקוח החרדי במרכז הקמפיין 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן