מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
איתמר זינגר ליקט כמה ציוצים ושערים כדי לספר לכם עד כמה שניתן מה צפוי לכם בעיתוני החג. זה הזמן לעדכן שהגונז האלמוני כבר משחיז את מקלדתו ואחרי החג נפרסם כאן את הביקורת החגיגית
ITONIM (1) (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עיתון משפחה לחג

יוסי אליטוב: ‏יש לו פאות מסולסלות ופנים עדינות אבל הוא יושב היום על הכיסא הכי משפיע ביחסי התקשורת והמגזר. על רקע מערכת בחירות דרמטית וסוערת. יצאתי יחד עם ⁦‪יאיר שרקי‬⁩ למסע משותף אל הזירות שבהן נקבעת תדמיתו של המגזר החרדי וניסינו לפצח יחד את התעלומה מדוע הפכו החרדים והתקשורת ליריבים חשדניים.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 1

במקביל לחודשים של טרפת בחירות, בישלנו עבורכם גם את חבילת החג המנצחת של משפחה. רכבת הרים שחולפת בין חצרות אדמו”רים ומנהיגים, נקודות יהודיות בגלובוס, פרויקטים ומוספים וכמובן החיים בעצמם. יותר ממאה כותבים ועיתונאים עבדו על החבילה ששוקלת כמו שלושה ספרים.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 2

שמעון ברייטקופף: הוא לוחש על אוזני נשיאי ארה”ב לדורותיהם, עורך את ליל הסדר ושאר החגים בבית הלבן ומארח בקביעות את ראשי המדינות הערביות. עכשיו הוא מדבר על הכל. הרב לוי שם טוב בראיון מרתק ליוסי אליטוב‬⁩ ולי.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 3

למרות גיליון החג הענק (1,000 עמודים) הוצאנו לראשונה גם גיליון חדשות מיוחד: הדרישות של המפלגות החרדיות, מפלגת הענק של הליכוד ליברמן וכחלון, המלחמה מורטת העצבים על המנדט השמיני ועוד.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 4

הראשון לציון והרב הראשי, המצ’ינגים של החורף והקמפיינים בבחירות, סיפור לחג ועו”ד צעיר ומפתיע: ‘סדר יום’ מוסף החג המרתק של ‘משפחה’.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 5

עיתון בקהילה לחג

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 6

שלמה קוק: ‏הזיכרונות של שר התורה, ההשקפה של חבר מועצת החכמים, משפחת המשפיעים לבית בידרמן, חשיפת העילוי הבני ברקי, ילד הפלא, ראש הממשלה והשופט בדימוס. וזהו רק חלק אחד מתוך שמונה.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 7

וכבכל חג, גם בפסח הזה קוראי בקהילה ייהנו משני מגזינים מרתקים. המגזין הזה שליבו מסעות, מתחיל את המסע בשרידים היהודיים המתעוררים של ספרד, ממשיך למסע חוצה מרוקו ומגיע עד השבט היהודי של אוגנדה ואל תחמיצו את הפרויקט הייחודי והמרתק שלנו לליל הסדר.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 8

את מוסף הסיפורים שלנו לחג: בחרנו להתחיל מהסוף. חווית קריאה מובטחת מהסיפור הראשון ועד הסוף.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 9

יצחק פלדמן: בבני ברק לחשו לי “הוא עילוי נדיר, אתה חייב לעשות איתו משמר”. אני מאוד מעריך את עצמי, אבל אם הוא כזה עילוי, ניסיתי להבין, למה שיעשה דווקא איתי משמר? ובמקום תשובה קיבלתי לילה מופלא שחצה את גבולות הטבע האנושי. תיעדתי עבורכם רגעים במחיצה של ר’ עמרם פריד.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 10

‏משפחת בידרמן זה לא רק רב מיילך. עוד חמישה אחים משפיעים מאורם על רבבות בכל רחבי העולם. פרופיל מקיף ומרתק לדמותם בגליון החג של בקהילה.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 11

על מגזין הנשים מופקדת לימור שטרן: ‏כנגד ארבעה בנים דיברה ‘פנינה’: ‏האמא שמגדלת ארבע רביעיות, סיפור הצלה על ארבעה דורות וסיפורן של ארבע אמהות. מגזין הנשים ‘פנינה’ במהדורה פסחית מיוחדת, מרתקת ומלאה עניין וצבע.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 12

יעקב ריבלין: ‏מוסף החג שלי לפסח – שלושים שנות פוליטיקה חרדית בתשע ממשלות וקואליציות. מממשלת שמיר ועד ממשלת נתניהו הרביעית (הבחירות האחרונות לא נסקרו. המוסף הודפס באדר). מיני ויקיפדיה לתולדות המפלגות החרדיות בדגש על תופעת המחזוריות הקבועה משנות שובע לרעב. מחזוריות שכנראה תפסק כעת אך נמתין ונראה. התחלתי מממשלת שמיר בתשמ”ט עם הקמת דגל התורה. לגבי יהדות התורה המחזוריות היתה קבועה מאז. בש”ס היו שתי חריגות שנגמרו בבכי, ראו בתוך המוסף.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 13

עיתון המבשר לחג

לחג הפסח עיתון המבשר מציג מארז הכולל 10 גיליונות צבעוניים וגדושי חומר. צוות כתבי המבשר יצאו בחודשים האחרונים למסעות חובקי עולם כדי לחשוף ולחקור את הסודות שלא נחשפתם אליהם עד היום.

גיליון נושא ‘מדינה יהודית’ פרויקט שידובר בו רבות: סופרי ‘המבשר’ במסע ראשון מסוגו של התחקות מרתקת אחר הניסיונות להקים טריטוריה יהודית במרוצת הדורות: טקסס, קימברלי, מוזסוויל, אוגנדה, בירוביג’אן, מדגסקר, אררט, אלסקה, תחום המושב ועוד, בנוסף לפינות מיוחדות לכל אורכו של המוסף עב הכרס ובהן שרטוט קווי אופי לנדודים יהודיים בני אלפיים שנות גלות.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 14

גיליון קהילות: מוסף ‘רומניה’ עולם יהודי שהועלם, פרויקט מושקע וממושך: סופרי ‘המבשר’ במסע היסטורי במרחבי רומניה היהודית: עבר והווה צועדים שלובי זרוע בתחנות שונות, דמויות שצצות מן האופל לצד עדויות דוממות שמספרות את סיפור החיים העשירים שהיו חלק בלתי נפרד מחבל ארץ זה, על התחנות השונות שהקורא צועד בהן, בשילוב מושקע ומרהיב של מלל וויזואליות.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 15

מוסף סיפורים – 3 מי יודע?: שלושה סופרים מגישים כל אחד שלושה סיפורים על גיבור אחד בשלושה מצבים, בטרילוגיה מיוחדת ותקדימית בעולם הפרוזה, הנעה על ציר שלושת המוטיבים המרכזיים של חג הפסח: פסח, מצה ומרור.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 16

גיליון תורני לחג – והיו מספרים: גיליון נושא המוקדש כולו לסיפור יציאת מצרים: לדמותם של מספרים ולאופיים של סיפורים בשולחנותיהם הטהורים של גדולי וצדיקי הדורות; גדולי המספרים בחצרות הקודש ביריעות נרחבות ושיחות מאלפות; וסיפורים מיוחדים ומופלאים לחג הפסח, מכלי ראשון, מאת גדולי הסופרים החסידיים בני זמננו.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 17

גיליון שבועי חלק 1 ‘בינינו לבין עצמנו’ סופרי ‘המבשר’ מסכמים את בחירות תשע”ט בטורים אישיים מקוריים; הרב אברהם איסר בריסק יו”ר בולטון פוטנציאל מסכם בראיון מיוחד את המערכה שבתומה הגיעה יהדות התורה להישג שיא של שמונה מנדטים.

בנוסף, צוות ‘המבשר’ בביקור בבסיס הצבאי המסווג לפיתוח הרובוטים שינהלו את הקרב העתידי. צוות ‘המבשר’ בביקור בלעדי במגדל הפיקוח של נתב”ג בשעת אמת של קבלת החלטות חיים ומוות. עיתונאי דרוזי ותיק ובכיר בראיון גלוי לב ל’המבשר’ על רקע הסערה שפרצה ברחוב הדרוזי בעקבות ההכרה האמריקנית בריבונות ישראל בגולן.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 18

מוסף שבועי חלק 2 ‘בין ישראל לעמים’ סופר ‘המבשר’ במסע על פני שבע ערים בישימון הקרח של חבל סיביר: סופר ‘המבשר’ עשה ארבעה ימים במדינה הקרובה ביותר, גיאוגרפית ואידיאולוגית לאיראן, תחת אזהרת מסע של משרד החוץ. יריעה מרתקת מגישה לראשונה את סיפורו השוצף של הנילוס והמלחמות על השליטה בו. והמאבקים האפלים כל הדרך למדפי הסחורה בחנות.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 19

גיליון תורני שביעי של פסח (למנויים בלבד): מוסף מיוחד לדמותו ולזכרו של כ”ק מרן אדמו”ר מסקולען זצוק”ל שנתבקש בחודש האחרון לישיבה של מעלה.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 20

גיליון ‘לבית’ חגיגי ועשיר לכבוד החג: עם פרויקטים ייחודיים, ראיונות מרגשים, חשיפות מטלטלות וסיפורים שיותירו טעם טוב זמן רב לאחר החג.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 21

גיליון שולחן עורך: מוסף מתכונים עם כל הטיפים לשולחן ערוך של חג הפסח ושל כל השנה. המוסף כולל, החל ממתכונים מקוריים תוך שימוש במינימום חומרי הגלם, כיאה למתכוני חג הפסח על טהרת הכשרות וההידורים, ומקסימום היצירתיות.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 22

גיליון נקודות: ‘והגדת לבנך’ מוגדל: חגיגי ומרתק לחג הפסח לילדים ולגיל הרך.

אז מה יש בעיתוני החג הפעם? הצצה לעיתונים משפחה, בקהילה והמבשר 23

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן