מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
אחת הדרכים האפקטיביות והפשוטות מבחינת תהליכי דפוס, היא ביצוע ציפוי בולט של לכה סלקטיבית על חלקים נבחרים מההדפסה. כך תקפיצו את הערך של מוצרי השיווק שלכם
1IMG_4199-min
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מה אתם יודעים על משך הזמן שמוצר הדפוס שלכם נמצא אצל הלקוח? עולם הדפוס מתקדם כל הזמן. מה אתם עושים כדי לא לשעמם את הלקוחות שלכם? לכה סלקטיבית תגרום ללקוחות שלכם להרגיש את ההבדל ולכם – לממש את הפוטנציאל.

היום אנחנו כבר יודעים שרוב הדואר שמגיע אלינו לתיבת הדואר – בין אם השם שלנו כתוב עליו ובעיקר אם מדובר בחומר שיווקי – לא זוכה ליותר ממבט קצרצר במקרה הטוב.

איך אנחנו מחליטים מה יעלה הביתה ומה יישאר, ומבין הדברים שעלו הביתה, מכל המעטפות ששמנו מתנוסס עליהן – לאיזו הזמנה, פרוספקט או קטלוג נעניק יחס, נלטף עם ראשי האצבעות את המוצרים בהיסח הדעת, ונעניק יותר תשומת לב? למי שהשקיע בנו הכי הרבה.

אבל מה נקרא השקעה? שימו לב למה שמתחולל סביבכם. גלויות, כרטיסי ביקור, הזמנות לאירועים, קטלוגים, כריכות – כולם מודפסים על נייר כרומו 300 גרם. והבחירה בין מט, מבריק או למינציה – הפכה לסטנדרט. וכשכולם עושים אותו דבר… משך הזמן שנעניק להם, קטן והולך. ככל שרמת ההשקעה עולה, כך גדלה תחושת ההתפעלות שמגרה את הסקרנות שלנו לבחון יותר לעומק מה בדיוק מציעים לנו.

ולא תאמינו איך בתהליך פשוט, ההדפסה שלכם יכולה להשתדרג משמעותית!

אחת הדרכים האפקטיביות והפשוטות (וגם מהירות) יחסית מבחינת תהליכי דפוס, היא ביצוע ציפוי בולט של לכה סלקטיבית על חלקים נבחרים מההדפסה. לא רק ברמת הכריכה, אלא גם לאורך החוברת, ההזמנה או הפרוספקט. מוצרים נבחרים יזכו לשדרוג ויגרמו להביט עליהם בעניין רב יותר.

ציפוי בולט של לכה סלקטיבית יהפוך את ההדפסה השבלונית, הרגילה והמשעממת, למסעירה. ובקיצור, כל מה שהופך את מוצר הדפוס שאנחנו מחזיקים ביד ל-WOW!

שימו לכה, והקפיצו את ההדפסה שלכם בשלשה מימדים לגובה!

לעמוד של דטה פרינט באינקדס העסקים של פאשקעוויל לחצו כאן

דטה פרינט מציג: כך תגרמו ללקוחות להסתכל יותר זמן על מוצרי השיווק שלכם 1 דטה פרינט מציג: כך תגרמו ללקוחות להסתכל יותר זמן על מוצרי השיווק שלכם 2 דטה פרינט מציג: כך תגרמו ללקוחות להסתכל יותר זמן על מוצרי השיווק שלכם 3 דטה פרינט מציג: כך תגרמו ללקוחות להסתכל יותר זמן על מוצרי השיווק שלכם 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן