מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
המנכ”ל הנמרץ החדש של מרכז אחים ליזמות ועסקים רק נכנס לתפקידו וכבר מרים אירוע מרשים שקולע בדיוק לצרכים של קהל היעד שלו: פרילנסרים במגוון מקצועות ובעלי עסקים קטנים הזקוקים לייעוץ מקצועי והכוונה. כל הפרטים
1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פחות מחודשיים אחרי שנכנס רשמית לניהול מתחם המשרדים ‘מרכז אחים ליזמות ועסקים’ בבני ברק, אהרן גפני מפתיע עם אירוע מנטורינג ענק לפרילנסרים ובעלי עסקים קטנים תחת הכותרת “אחד על אחד”.

אם תפגשו את גפני בשעות המוקדמות של הבוקר ותגידו “בוקר טוב” תוך כדי שפשוף עיניים, הוא יחייך וישיב מיד: “מה בוקר טוב? בוקר מצוין! שמעת על אירוע המנטורינג הגדול ביותר שנעשה אי פעם במגזר החרדי?”. רגע, רגע, תן להתעורר. בוא נדבר על זה עוד מעט.

באירוע המנטורינג הגדול שיתקיים במרכז אחים בבני ברק, צפויים להשתתף יותר מעשרים אנשי מקצוע במגוון תחומים כדי להעניק ייעוץ חינם-אין-כסף לעשרות בעלי עסקים שיגיעו לאירוע. הייעוץ יינתן בצורה פרטנית בפגישות אישיות.

מי שעומד מאחורי עבודת הקריאייטיב והליווי של האירוע הוא יהודה אדלר. “בדרך כלל אתם מכירים אותי בתור זה שכותב את התוכניות, מביא את הרעיונות, אבל בפועל לא מבצע אותם”, אמר אדלר למאות עוקביו בווטסאפ, “עכשיו יש פרויקט מיוחד שאני מעורב בו שהיה חשוב לי להיות מעורב בו מההתחלה ועד הסוף.

“למה? כי אני מרגיש שזה משהו שאני הייתי צריך בעצמי בתחילת הדרך ולא היה לי והלוואי שמישהו היה נותן לי את זה. מה שקורה שבתור פרילנסרים בעלי עסקים קטנים אנחנו צריכים ייעוץ ועזרה מאנשים שמבינים בתחום שלהם. אם אני מעצב אני לא מבין בשיווק וכן להיפך.

“זה רעיון שהתבשל אצלי הרבה זמן בראש עד שאהרן גפני ממרכז אחים – האיש היקר, האגדה, בנאדם ששווה להיות צמוד אליו – לקח את הרעיון הזה ואמר בוא נעשה אותו. אז עכשיו יש לכם הזדמנות לפגוש ארבעה מנטורים בתחומם ולשבת איתם על העסק שלכם. אם אתם מרגישים תקועים או רוצים לשמוע חוות דעת נוספת על העסק שלכם, בעלי עסקים קטנים ופרילנסרים, זה אירוע מיוחד בשבילכם, פגישות עם אנשים שיעשו לכם סדר”.

בהמשך אמר אדלר כי “תמיד מבאס לראות עסקים שיכולים להצליח שנופלים על קטנות, היום הזה, ביום אחד תצאו מהקטנות האלה. לכל מי שלא הבין, אתה יושב אחד על אחד עם מנטור. אנחנו קובעים לך פגישה אישית. יש לך ארבע שעות של פגישות אישיות”.

בשעה שאני מתמלל את הסרטונים של אדלר, שעת צהריים מוקדמת, אני מתחיל לחשוב על אוכל. מה נאכל היום? זה הזכיר לי שבאירוע המנטורינג הגדול לא אצטרך לדאוג לגבי זה כי יהיו שם ארוחת בוקר, צהריים וערב. התקשרתי לגפני ואמרתי לו שעכשיו זה זמן טוב לדבר על האירוע.

אז בתשע בבוקר תהיה ארוחת בוקר?

גפני צוחק. “התכנסות וארוחת בוקר בתשע אפס-אפס”.

וגם ארוחת צהריים וארוחת ערב?

“אנשים רעבים, לא? יהיו פינוקים ואנחנו יודעים לפנק, אבל בוא לא נתעסק במעטפת והנספחים. בוא נדבר על המהות”.

צודק. בוא נדבר על סוגי הבשרים שיגישו בצהריים

גפני שוב צוחק. “תקשיב, מתשע בבוקר עד שש בערב תוכל לפגוש אנשי מקצוע בתחומים שאולי אתה צריך ייעוץ או הכוונה לעסק שלך. במהלך כל היום יהיו הרצאות קצרות מרתקות בתחומי כלכלה ועסקים. הרעיון הוא להביא 70 פרילנסרים ועצמאיים שמקבלים הכל ביום אחד: בעל עסק קטן לא צריך לכתת רגליים ולבזבז זמן כדי להיפגש עם יועצים שונים בעלויות גבוהות. אנחנו מרכזים הכל, ביום אחד, תחת קורת גג אחת”.

נשמע מעניין!

“מאוד מעניין. המטרה שלנו היא להיות בית של אנשי המקצוע, פרילנסרים ובעלי עסקים במגזר החרדי ולהעניק להם מעטפת מושלמת לכל הצרכים שלהם”.

בקישור הזה אפשר להזמין כרטיס לאירוע. מחיר לכולם: 80 שקלים. מחיר לגולשי פאשקעוויל (מסובסד) 50 שקלים.

אנחנו נהיה שם.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן