כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
יצרניות הסמארטפונים התמודדו עד היום עם אתגר לא קטן: איפה למקם את המצלמה הקדמית? נדמה שסוף סוף הגיע הפיתוח שיפתור את הבעיה הזו לעד
SELFI
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אין יצרנית סמארטפונים שלא מתמודדת בדרכה עם סוגיית המצלמה הקדמית שפוגמת בשלמות המסך. מצד אחד, כל משתמש רוצה ליהנות ממסך שלם ללא בליטות או חורים, אך מה נעשה בלי מצלמת סלפי שתתעד אותנו בתנוחת ה’דאק פייס’ האהובה?

המתודה המקובלת להתמודדות עם הבעיה היא “הנישה”. אפל התחילה עם הנישה באייפון X, מה שהפך לסימן ההיכר של אפל ואפילו זכה לעקיצות מהמתחרים.

משנים את כללי המשחק: אופו ושיאומי הציגו את מצלמת הסלפי החדשנית בעולם 1

חרף ההקנטות, כמעט כל החברות בשוק חיקו אותה מאז. כל חברה מיקמה את הנישה במקום אחר, מי במיקום יותר אלגנטי ומי בצד. הגדילה לעשות סמסונג כאשר השיקה את ה-s10+ עם חור קטן בפינת המסך, בחיתוך לייזר מיוחד.

משנים את כללי המשחק: אופו ושיאומי הציגו את מצלמת הסלפי החדשנית בעולם 2

במקום הנישה המדוברת נמצאו גם פתרונות קסם אחרים: חברת וואווי הוציאה לאחרונה את הדגם p30 עם מצלמה נשלפת, כזו שיוצאת בלחיצת כפתור. גם שיאומי שילבה את השיטה הזו ב-mi mix3 שיצא לאחרונה.

היום, סופסוף הוצגה השיטה שנדמית כשיטה המושלמת שכולנו חיכינו לה: מצלמת סלפי מתחת למסך, בדומה לחיישן טביעת האצבע שמתחת למסך שכבר קיים במספר רב של מכשירים.

ראשונה הייתה חברת אופו (oppo) שהיא אמנם מותג סמארטפונים לא מוכר כל כך במערב, אך היא אחד ממותגי הסמארטפונים הנמכרים ביותר במזרח ושולטת על כעשרים אחוזים מהשוק הסיני. אופו צייצה אמש בחשבון הטוויטר שלה כי היא הראשונה בעולם להציג מסך שלם שתחתיו מסתתרת מצלמת סלפי. לציוץ צורף סרטון קצר שמראה מסך מלא שמצלם סלפי באיכות טובה.

בחברת שיאומי ראו את הסרטון של אופו וחשכו עיניהם. הם תכננו להציג בשבועות הקרובים את אותו פיתוח, ולכן מיהרו להעלות סרטון דומה לטוויטר שלהם. גם בסרטון הזה ניתן לראות הצצה לעתיד של צילומי הסלפי – סרטון קצר שמראה מסך מלא ותחתיו מסתתרת מצלמת הסלפי.

אמנם כרגע מדובר רק בסרטון טיזר ולא ברור מתי זה יהפוך למשהו שנמכר בחנויות, אבל סביר להניח שזה יקרה ממש בקרוב, וסביר להניח שגם שאר השחקניות יצטרפו למשחק הזה בקרוב ותצגנה גם הן מצלמות סלפי נסתרות לגמרי.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן