גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
סוויטת “צ’ק אאווט” מפעילה מנורה חכמה שעוקבת אחרי הרגלי הגלישה של האורחים. איך תוכלו לישון במלון בלי לשלם אגורה? סימי ספולטר עם המדריך המלא
check out
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הקיץ כבר כאן ועונת התיירות כבר החלה ומי מאיתנו לא מחפש מלון בחינם? מסתבר שיש דבר כזה, השאלה היא עד כמה אתם מוכנים להקריב למען השהות החינמית במלון המיוחד הזה.

מלון Bellora השוודי מציע עסקה מאתגרת במיוחד: הניחו את הטלפונים בצד, התנתקו מהמסכים, והשהות שלכם תהיה חינמית. ככל שתשתמשו יותר בטלפון, תשלמו יותר כסף.

המבצע המעניין שכנראה נועד למטרות יח”צ וכדי להעביר מסר לאנושות, תקף רק בסוויטה אחת במלון שנקראת “Check out sweet 108”, כלומר סוויטת הצ’ק אאוט, שם שנועד לסמל את הקונספט של הסוויטה – התנתקות מהרשתות החברתיות.

אז איך זה עובד בפועל? בחדר מותקנת מנורה מיוחדת שמחוברת לרשת, המנטרת את זמן הפעילות שלכם ברשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, סנאפצ’אט ועוד. ככל שאתם מבלים זמן רב יותר ברשתות אלו, צבע הנורה הולך ומשתנה בהתאמה לאדום, מה שמסמל את הסכום שתשלמו על הלילה הזה.

אם לא ביליתם בכלל זמן מול המסך, לא תשלמו על השהייה. אבל ככל שתבלו יותר זמן מול המסך תשלמו על זה מחיר, עד לאיזה מחיר, אתם שואלים? ובכן המחיר המלא לסוויטה הוא 25,000 קרונות שוודיות, שזה שווה ערך לכ-260 דולר. לא מחיר יקר עבור לילה במלון טוב, אבל מחיר יקר עבור שימוש ברשתות החברתיות.

אז? מוכנים לאתגר? הייתם עומדים בו? אם אתם משוכנעים שהייתם עומדים במבחן או שאתם לא בטוחים אבל בא לכם לבדוק אתם יכולים ללחוץ כאן ולהירשם, ואם תצליחו לתפוס את הסוויטה לערב תוכלו לבדוק כמה אתם יכולים לשלוט בזמן המסך שלכם. בהצלחה.

ישנן לא מעט רשתות חברתיות מקוונות הנחלקות לאלפי קטגוריות – החל מאלו המקשרות בין אנשים בעלי עניין משותף מכל רחבי העולם כדוגמת פייסבוק וכלה ברשתות נישתיות הממוקדות לקהל ספציפי. ענו על השאלות הבאות וגלו איזו רשת חברתית מתאימה לכם!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. באמת עשיתי את המבחן וזה מה שהוא אומר עליי: אתם שקטים ורגועים, נוטים לצייתנות בכדי להימנע מחיכוכים ועלולים להיתפס מעט כצוננים ופורמליים. אכן, מאד אני.

  2. השאלה האם זה לא מוטה מראש למען רשת מסוימת על מנת לקדם אותה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן