מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
המנטורים, הנטוורקינג, השיחות המעניינות, האוכל והנספחים: זה מה שקרה באירוע המנטורינג הגדול של מרכז אחים, בהפקתם של אהרן גפני ויהודה אדלר
ACHIM (3)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ביום חמישי שעבר הגענו למרכז אחים ליזמות ועסקים כדי להשתתף באירוע המנטורינג הגדול שאורגן והופק על ידי המנכ”ל הצעיר והנמרץ אהרן גפני, ואיש הקריאייטיב יהודה אדלר.

כשלושים מנטורים השתתפו ביום המיוחד שנשא את הכותרת “אחד על אחד” וביטא את המשמעות של האירוע: פגישות ייעוץ אישיות של בעלי עסקים עם מנטורים במגוון תחומים הנחוצים לעסק: יועץ עסקי, יועץ ביטוח, יועץ משפטי, יועץ פרסום וכן על זה הדרך.

במקביל להרצאה שנמסרה במתחם הקבלה של המשרד, ישבנו לשיחת עדכון עם הצמד נחמיה רוזנפלד וחזקי שכטר, בעלי משרד היח”צ רוזנפלד & שכטר. כאשר התבקשנו להנמיך את הדציבלים כדי לא להפריע למרצה האורח, ניסינו להתחשב והמשכנו להתעדכן “בשקט”.

היינו באירוע המנטורינג הגדול של מרכז אחים וחזרנו עם סיקור מצולם 1

באחת ההפסקות יוני אייזנשטיין צילם אותי מאחור, שלח לי את התמונה, וכשפתחתי אותה הוא צילם אותי שוב. זה התחיל להיות משעשע כשפתחתי את התמונה השניה, בה רואים אותי בתוך תמונה בתוך תמונה. יוני צילם שוב, ויהודה אדלר שבדיוק עבר במקום צילם את יוני בפעולה. יוסי לוי, שישב ממול וקלט את ההתרחשות המוזרה, לא פספס את ההזדמנות וצילם את המחזה המרגש. בקרוב תוכלו למצוא את ההרצאה החדשה של יהודה אדלר: כך צילמתי את הצלם כשהוא מצלם צילום שהוא צילם”.

היינו באירוע המנטורינג הגדול של מרכז אחים וחזרנו עם סיקור מצולם 2

באירוע המנטורינג הגדול היו הרבה רגעים של כיף והנאה צרופה ולצידם גם רגעים רציניים לגמרי והמון תוכן שווה שהמשתתפים קיבלו על מגש של אלומיניום מקייטרינג בני ברקי טיפוסי. הסנדוויצ’ים המושקעים לארוחת הבוקר הגיעו באיחור, אולם ארוחת הצהריים הגיעה בדיוק בזמן: כשכבר היינו רעבים באמת.

היינו באירוע המנטורינג הגדול של מרכז אחים וחזרנו עם סיקור מצולם 3

קודם לכן, בשעת בוקר יחסית מוקדמת, קובי רוטנברג העביר הרצאה שפספסנו עקב התחייבויות קודמות. אומרים שהיה מעולה.

היינו באירוע המנטורינג הגדול של מרכז אחים וחזרנו עם סיקור מצולם 4

עו”ד יוסי ויצמן וחברים מתחום המשפט וכו’ הצטלמו במרפסת עם המנכ”ל ולנו לא נותר אלא לאחל בהצלחה למועמד המחויך בבחירות הקרובות ללשכת עורכי הדין.

היינו באירוע המנטורינג הגדול של מרכז אחים וחזרנו עם סיקור מצולם 5

משה דץ ועמיחי עשהאל העבירו הרצאה בנושא פרסום ועסקו בשאלה מיהו טאלנט והאם יש טאלנט חרדי. בתמונה: דץ מסביר מיהו טאלנט.

היינו באירוע המנטורינג הגדול של מרכז אחים וחזרנו עם סיקור מצולם 6

גיא אטיאס העביר הרצאה משלו על פרסום.

היינו באירוע המנטורינג הגדול של מרכז אחים וחזרנו עם סיקור מצולם 7

גרשון רוזנפלד דיבר על מיתוג ויש גם כמה תמונות של הרצאות נוספות ופגישות של מנטורים אחד על אחד.

היינו באירוע המנטורינג הגדול של מרכז אחים וחזרנו עם סיקור מצולם 8 היינו באירוע המנטורינג הגדול של מרכז אחים וחזרנו עם סיקור מצולם 9היינו באירוע המנטורינג הגדול של מרכז אחים וחזרנו עם סיקור מצולם 10 היינו באירוע המנטורינג הגדול של מרכז אחים וחזרנו עם סיקור מצולם 11 היינו באירוע המנטורינג הגדול של מרכז אחים וחזרנו עם סיקור מצולם 12

היועץ העסקי מיכה שולם, ששבר לאחרונה את כף רגלו והוא מתאושש בחסדי שמיים מרובים, ישב על כס היועץ הבכיר במשך שעות ארוכות והדריך בעלי עסקים איך להצליח יותר במכירות. חרף היותה רגלו חבושה במגף אורתופדי מיוחד, או דווקא בגללו, הוא הצליח גם לעמוד על רגליו במשך זמן לא מבוטל ולהעביר הרצאה מאלפת באומנות המכירה.

היינו באירוע המנטורינג הגדול של מרכז אחים וחזרנו עם סיקור מצולם 13 היינו באירוע המנטורינג הגדול של מרכז אחים וחזרנו עם סיקור מצולם 14היינו באירוע המנטורינג הגדול של מרכז אחים וחזרנו עם סיקור מצולם 15

יהודה אדלר שהתרוצץ במשך כל היום מפה לשם ודאג שהכל יתקתק, הקדיש בסוף היום כמה דקות כדי להודות למי שהגיע ולפרגן לחברו הטוב מנהל האכסניה ומי שבזכותו האירוע הזה קרה.

היינו באירוע המנטורינג הגדול של מרכז אחים וחזרנו עם סיקור מצולם 16

הצלם משה ביטון לא פספס אף פרט ותמיד היה במקום הנכון כדי לצלם את התמונה הנכונה. חלק מהצילומים בסיקור הזה הינם פרי מצלמתו וידיו להתפאר. תזהו את התמונות לפי איכות הצילום ולפי החותמת בצד ימין למטה. כאן הוא מצלם את גיא אטיאס כשהוא מחזיק בידיו קריקטורה של עצמו שקיבל מהצייר המקומי.

היינו באירוע המנטורינג הגדול של מרכז אחים וחזרנו עם סיקור מצולם 17היינו באירוע המנטורינג הגדול של מרכז אחים וחזרנו עם סיקור מצולם 18

רגע אחרי שהאירוע הסתיים בהצלחה גדולה, נערכה מסיבת יומולדת בהפתעה למנכ”ל אהרן גפני וכותב השורות התכבד בפתיחת השמפניה. מי שיזמה את המסיבה לחבריו הקרובים של אהרן הייתה אשתו, רותי, מנהלת השיווק של פאשקעוויל.

סרטון מפחיד מפתיחת הבקבוק התפרסם בווטסאפ באמצעות מערכת ההפצה של איתמר זינגר ומי שלא ראה – שלא יראה.

היינו באירוע המנטורינג הגדול של מרכז אחים וחזרנו עם סיקור מצולם 19

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן