דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
לאחר שזכתה בארבעה פרסים על מהלכי שיווק מנצחים במגזר החרדי, מיכל בר טל מספרת למדור מה האתגר הגדול ואיך אנשי הפרסום מצליחים לזכות בפרסים היוקרתיים כל שנה מחדש
ORAL B
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חברת ‘פרוקטר אנד גמבל’ ישראל שוב חזרה מעוטרת בפרסים מפסטיבל המדיה הבינלאומי שנערך ברומא. בפסטיבל שנערך אחת לשנה ונחשב לאחת מתחרויות הפרסום הגדולות והחשובות בעולם, מתמודדות מיטב הפרסומות של השנה האחרונה בין שלל קטגוריות בפרסום ובמדיה על שלושה פרסים: זהב, כסף וברונזה, שחשיבותם בהתאמה.

החברה – יחד עם שותפותיה חברת המדיה מדיהקום (מקבוצת אדלר חומסקי), משרד הפרסום אדלר חומסקי ומשרד יחסי הציבור שטרן אריאלי סער – זכתה ב-6 פרסים: 3 פרסי כסף ו-3 פרסי זהב. בין הקטגוריות המתחרות נמצאות: טכנולוגיית מדיה, גישה איכותית לצרכן, הפרסום הנכון ביותר, הפרסום האפקטיבי ביותר ועוד רבות.

שתיים ממדליות הזהב בהן זכתה החברה הן עבור הקמפיין למותג OralB, ופרס זהב נוסף בו זכתה הוא עבור מהלך תרומות השיער למותג פנטן.

אחד הדברים המיוחדים בזכייה של שני פרסי זהב ושני פרסי כסף עבור הפרסומת למברשת השיניים של OralB ג’ינייס, היא העובדה שהקמפיין עלה בערב יום הכיפורים וסבב סביב ניקיון הפה לקראת היום הקדוש. באף מקום בעולם אין מקרה של פירור קטן בפה שיכול להיחשב לדבר עבירה, וזכייה בקמפיין כה יהודי בפסטיבל ברומא היא מיוחדת ומרגשת. מה שמיוחד במוצר הוא החיבור הטכנולוגי למברשת שעוקב אחר ניקיון הפה ומכריז על סיום רק כאשר הפה נקי לחלוטין, דבר שיכול להבטיח צום כשר ללא חשש. מברשת השיניים הגיעה לסניפים שונים ברחבי הארץ ואזלה מיידית עם עליית הקמפיין. היצירתיות עשתה את העבודה, והקהל הקדוש הבין כי רק בעזרת מברשת השיניים הזו אפשר להיות מוכנים לחג כמו שצריך.

"בגלל קיום המצוות, אפשר להגיע לתובנות שיווקיות מנצחות" 1

מוצר נוסף שזכה בפרס הכסף הוא “פיירי פרי-ווש” עם עקיצה גאונית למדיחי הכלים. בקמפיין נעשה שימוש במחקר שמוכיח כי 80% מהישראלים עדיין מדיחים את הכלים ידנית לפני הכנסתם למדיח הכלים, והוכרזה השקתו של המכשיר ש”מדיח לפני המדיח” ועושה בדיוק חצי מהעבודה, ממש את אותו חצי עבודה שעושים האנשים ידנית. ההשקה (כביכול) של המוצר החדש נלקחה ברצינות, הגיעה אפילו למהדורות החדשות ויצרה רעש גדול ברשת. והחלק הגאוני ביותר – הראשונים שהזמינו את המוצר החדש קיבלו לביתם קרטון ענק ובו קפסולה אחת קטנה בלבד עם המסר: במקום לקנות שני מדיחי כלים, פשוט תקנו פיירי.

המוצר השלישי שזכה בפרס הזהב הוא קמפיין חברתי מרגש במיוחד שנוצר על ידי שיתוף פעולה מקסים בין חברת פנטן לעמותת זכרון מנחם. פנטן עודדה נשים ובנות לתרום את שיער ראשן לחולות של זכרון מנחם, והעניקה תספורות חינם לכל המתנדבות למצווה. הפעילות מתרחשת בכל שנה, ומה שתפס השנה במיוחד הוא דווקא תהליך השיתוף בנעשה. פנטן קראה לנשים שתרמו את שערן להקים קבוצות יחד עם הבנות והנשים שלהן תרמו, ולשתף אחת את השנייה בתהליך – משני צידי המתרס. קבוצות רבות קמו והתגבשו ועסקו בשיתוף הדדי של הקמפיין. הפרס הוענק לתהליך לכבוד שיתוף הפעולה המרגש, הרעיון וההירתמות.

מיכל בר טל, אחראית מגזר חרדי במשרד יחסי הציבור שטרן אריאלי סער, מספרת: “משנה לשנה אנחנו צריכים להיות יותר ויותר יצירתיים, זה לא הולך ונעשה קל יותר. מה שיפה הוא שאצלנו במגזר, בגלל קיום המצוות והמוצרים הספציפיים שמותאמים לאורח החיים, אפשר להביא תובנות שיווקיות שלא קיימות בשום מקום בעולם. זה בעצם מה שנותן לנו את האפשרות להגיע למקומות מיוחדים כל כך. מה שזוכה הוא מה שתופס את העין מבחינת רעיון יצירתי ושימוש בכלי מדיה שונים ומעניינים. משנה לשנה אנחנו צריכים להתאמץ יותר כדי להביא את הפרס.

“נקודה נוספת שיש לקחת בחשבון היא היקף התקציבים. תקציבי הפרסום בארץ נמוכים ביחס לעולם, ובהתאמה פוחתים גם הסיכויים להביא את הניצחון ולזכות בפרסים. אני גאה ומתרגשת לומר שלמרות כל זאת, משנה לשנה אנו מגדילים את הפרסים והזכיות. היופי הוא למצוא את הדרך”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן