מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
“המשמעות היא שיפור פני העיר כפר סבא ולמעשה עיר נוספת בישראל שנכנסת תחת ההסדרה של פרסום חוצות ולוח מודעות, לתועלת העירייה, התושבים והמפרסמים”
kfar saba
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בשורה גדולה לשיפור פני העיר בכפר סבא וציון דרך נוסף ל”גיל סטריט”, חטיבת פרסום החוצות של קבוצת גיל גרופ. במכרז שערכה עיריית כפר סבא זכתה חטיבת גיל סטריט בתפעול מערך לוחות המודעות בעיר.

מהלך זה של החכרת הזיכיון להדבקת מודעות רחוב על ידי הרשות המוניציפלית הולך וצובר תאוצה בארץ. הניסיון מוכיח שהשירות לגופים מפרסמים עולה עשרת מונים בערכו כשהעבודה נעשית על ידי זכיין. זאת בנוסף לטובת הכלל של שיפור הנראות של פני העיר.

כפר סבא מצטרפת לרשימת הערים הארוכה שכבר נהנות מהשירותים של גיל סטריט, כמו ירושלים, ביתר עילית, אלעד, רמת גן, פתח תקווה ועוד. במסגרת המכרז, ‘גיל סטריט’ מקבלת את האחריות על מערך לוחות המודעות בעיר, שיותאמו באופן מרבי לצורכי העיר. בהתאם לכך, מהיום כל מודעה תודבק אך ורק על ידי הצוותים של ‘גיל סטריט’.

מגיל סטריט נמסר: “אנו מביעים סיפוק לנוכח התוצאות. המשמעות היא שיפור פני העיר כפר סבא ולמעשה עיר נוספת בישראל שנכנסת תחת ההסדרה של פרסום חוצות ולוח מודעות, לתועלת העירייה, התושבים והמפרסמים”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן