דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
נראה שבקטגוריית רכב יש עוד לאן לשאוף. אנו רואים פרסום מצומצם יחסית, בעיקר בעיתונים הגדולים. להלן הסקירה המלאה
CAR_optimized
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

 יצאנו לבדוק מי הם המפרסמים המובילים של חודש יוני בקטגוריית רכב.

1: ביגליס

במקום הראשון בולטת חברת ‘ביגליס’ עם שלוש מודעות מבית היוצר של משרד הפרסום ‘בראשית’. שתי מודעות עוסקות במבצעים חדשים ומודעה שלישית מציגה טיפים חשובים לפני קניית רכב. “השיירה עוברת אל תפספס”, נכתב במודעה הראשונה שמציעה הנחות על מספר דגמים. במודעה השניה ביגליס כבר מתחייבת על המחיר הנמוך ביותר. העיתונים בהם בחרה ביגליס לפרסם הם בעיקר מרכז העניינים ומודעה אחת ביתד והמבשר.

סקירת קטגוריה - רכב: המפרסמים המובילים בעיתוני המגזר החרדי 1

סקירת קטגוריה - רכב: המפרסמים המובילים בעיתוני המגזר החרדי 2 סקירת קטגוריה - רכב: המפרסמים המובילים בעיתוני המגזר החרדי 3

2: הורביץ מכוניות

במקום השני חברת ‘הורביץ מכוניות’ המפרסמת בצורה עצמאית מבצעים והנחות לחודשי הקיץ תחת הכותרת “קיץ 2019”. אנשי הורביץ מכוניות בוחרים לפרסם בשבועונים משפחה ובקהילה.

undefined

3: מיצובישי

מיצובישי מפרסמת ימי מכירות באמצעות גיתם, והמודעה הצבעונית מושכת את העין בצבעים העזים שלה. מצאנו את המודעה ביומונים יתד והמודיע ובעיתון משפחה.

סקירת קטגוריה - רכב: המפרסמים המובילים בעיתוני המגזר החרדי 4

4: שמש רכבים

“שמש רכבים” מפרסמת את המודעה המיוחדת באמצעות משרד הפרסום ‘שחור ולבן’. הכותרת “לא בוכים על חלב שנשפך, אבל על כסף שנזרק…” מפארת את המודעה הראשונה, והמודעה השניה פונה לנהגים “לא פראיירים” עם הסלוגן: “לקנות רכב זו לא בעיה, לצאת פראייר זו בעיה”. המודעות מתפרסמות בעיתונים המבשר ומשפחה בלבד.

סקירת קטגוריה - רכב: המפרסמים המובילים בעיתוני המגזר החרדי 5

סקירת קטגוריה - רכב: המפרסמים המובילים בעיתוני המגזר החרדי 6

לסיכום: נראה שבקטגוריית רכב יש עוד לאן לשאוף. אנו רואים פרסום מצומצם יחסית, בעיקר בעיתונים הגדולים, כאשר פרט למשרדי הפרסום בראשית ושחור ולבן, משרדי הפרסום הגדולים לא מצליחים לפנק את העיתונים עם מודעות בתחום הרכב. שיהיה לנו בהצלחה!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן