WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
נגמרו הקייטנות והחופש רק בחיתוליו? לא נורא. לרגל חודש בריאות הפה, חברת ‘קולגייט’ החליטה להציע לילדים הפנינג של חיוכים והפתעות
colgate(1)_optimized
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

נגמרו הקייטנות והחופש עוד לא עושה סימנים של סוף? לא נורא. לרגל חודש בריאות הפה המצוין בחודש זה ברחבי העולם, חברת ‘קולגייט’ החליטה להציע לילדים הפנינג של חיוכים והפתעות.

מסתבר שכמו כל אימא טובה ומסורה, גם קולגייט מאמינה שכדי לדעת לטפל נכון ולשמור על היגיינת פה נכונה, צריך להתחיל לעבוד על זה מוקדם ככל האפשר. אם זה בהקניית הרגלי צחצוח שיניים מגיל צעיר, או בביקור שגרתי אצל רופא השיניים והשיננית. ומה טוב ונכון יותר לעבוד עם ילדים אם לא דרך הפתעות, חיוכים, תערוכות ומבצעים? 

בדיוק בגלל זה בחרה קולגייט לערוך שלושה ימי הפנינג בשלוש הערים החרדיות עם מספר הילדים הרב ביותר, הלא הן: ירושלים, ביתר ואלעד. 

למיזם ‘עולם החיוכים של קולגייט’ הוזמנו ילדים והורים להפנינג ענק של חיוכים והפתעות, שם קיבלו את כל המידע החיוני וההדרכה בנוגע לשמירת בריאות הפה של הילדים, והם במקביל נהנו מדוכני פעילות שווים במיוחד.

הילדים נהנו להצטלם עם חיוכים יפים ונקיים בדוכן הצילום, זכו בפרסים והפתעות וצפו במופע חדש ובלעדי של ר’ שרגי וקולגייט.

אין ספק שמשרד הפרסום ‘בולטון פוטנציאל’, המלווה את הפעילות של קולגייט במגזר החרדי, יודע כיצד להשקיע בילדים ומוצא את המומנטום הנכון ביותר עבוד פעילות מהסוג זה.

שאפו!

צילום: יוסי רוזנבוים

תעסוקה לילדים: עולם החיוכים של קולגייט הגיע בול בזמן 1 תעסוקה לילדים: עולם החיוכים של קולגייט הגיע בול בזמן 2 תעסוקה לילדים: עולם החיוכים של קולגייט הגיע בול בזמן 3 תעסוקה לילדים: עולם החיוכים של קולגייט הגיע בול בזמן 4 תעסוקה לילדים: עולם החיוכים של קולגייט הגיע בול בזמן 5 תעסוקה לילדים: עולם החיוכים של קולגייט הגיע בול בזמן 6 תעסוקה לילדים: עולם החיוכים של קולגייט הגיע בול בזמן 7

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן