מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
GIFT (2)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לרוב האנשים זה לא אומר הרבה, אבל ניהול משאבי אנוש זה אחת המשרות המעניינות והמאתגרות. בשבוע החולף התקיים יריד מנהלי משאבי אנוש של “מידע כנסים” (Meda Conferences) במלון דייויד אינטרקונטיננטל בת”א, אירוע שמשך אליו מתעניינים רבים בתחום משאבי אנוש, שבאו לשמוע ולהשמיע.

אחד הביתנים ביריד שמשכו את תשומת ליבם של המבקרים היה הביתן של חטיבת גיל גיפט – מתנות ממותגות, מבית גיל גרופ. המשתתפים ביריד התרשמו מקרוב מהביתן המושקע ומהמגוון הגדול המתנות הממותגות לעסקים. ברוח התקופה, מנהלי משאבי אנוש התעניינו במתנות לקיץ ולחגים עבור העובדים אותם הם מייצגים.

בין השירותים הקיימים ב’גיל גיפט’, מתנות ממותגות במגוון מארזים וצורות, בהתאמה אישית וחשיבה קונספטואלית לעסקים, עבור לקוחות ועובדים, מוצרי משרד ממותגים כמו מחברות, לוחות שנה, מוצרי שולחן ועוד, וכן מיתוג חלל בעסקים ומוסדות, מיתוג אירועים, כנסים ותערוכות.

לנוחיות הלקוחות, המוצרים זמינים בקטלוג האינטרנטי של גיל גיפט. הקטלוג הדיגיטלי מעוצב בפורמט של אתר אינטרנט, אשר מכיל את כל המידע אודות השירותים והמוצרים השונים בממשק מאיר עיניים וקל לניווט. כמו כן ניתן למצוא את קטלוג המוצרים באתר ‘גיל גיפט’

תערוכת Meda Conferences למנהלי משאבי אנוש: התעניינות רבה בביתן של גיל גיפט 3

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן