גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
שמשי שפירא, מנכ”ל המקומון החרדי המופץ ביותר בפתח תקווה מספר על ההצלחה של העיתון בפרק זמן קצר. רוצים לפרסם לציבור החרדי בפתח תקווה? זה המקום שלכם!
shlishi_optimized
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עיתון חדש המופץ בחודשים האחרונים בעיר פתח תקווה מביא עמו בשורות חדשות לעולם הפרסום בעיר והופך לעיתון הנפוץ בשכונות הדתיות והחרדיות בתקופת זמן מצומצמת עד כמעט בלתי אפשרית.

‘שלישי בפתח תקווה’ הינו מקומון פרסומי אשר החל את דרכו לפני פחות משנה וכבר מדורג כעיתון הנפוץ ביותר בעיר עם 12,500 עותקים מידי שבוע. “היו הרבה שניסו לפתוח פה עיתונים ולהתחרות במקומון הוותיק, אבל ב”ה העיתון שלי שורד נהדר ואף מתפתח מעבר למצופה”, אומר שמשי שפירא, מנכ”ל העיתון בשיחה עם פאשקעוויל.

“עיתונים גדולים המחולקים בהפצה ארצית ונחשבים למדיה פרסומית מעולה, טוענים להפצה בכל רחבי העיר, אך למעשה את העיתונים הללו ניתן למצוא ברחובות ספציפיים ומצומצמים בהפצה של כ-2,000 עותקים בלבד, כאשר ברוב העיתונים אף החלוקה מתבצעת בכניסה לבניינים ולא בתיבות הדואר”.

העיתון היחיד שנכנס לכל תיבות הדואר

אם הנכם תושבי העיר פתח תקווה, את ‘שלישי בפתח תקווה’ תמצאו טחוב היטב בתיבת הדואר הפרטית שלכם. “אצלנו הלקוחות הם לא רק המפרסמים. אצלנו כל דייר מתוך בתי האב הדתיים והחרדיים בעיר הוא לקוח. אנו מתייחסים לקוראים שלנו בכבוד ודואגים בכל שבוע להנגיש את העיתון עד לתיבת הדואר שלו”, מסביר שפירא את חשיבות הקשר עם התושבים ומוסיף כי העיתונים הארציים אינם מקבלים את תשומת הלב הראויה כפי שהמקומון שלו מקבל. והנה התוצאות לא מאחרות לבוא וחברות גדולות בוחרות לפרסם בשלישי בפ”ת.

שלישי בפ”ת זו דוגמה לחדשנות ופריצה לעולם הפרסום בעיר. “לפתח תקוואים מגיע יותר והחזון שלי זה לספק זאת. כאן הם יקבלו מדורי תוכן חדשניים במגזר החרדי כמו מדור הראש בראש החדש שלנו”. מדור זה הינו מדור פרסומי המסקר בכל שבוע זוג מפרסמים המתחרים על אותו לקוח, כולל פעילותם המורחבת ותרומתם למגזר. בסוף המדור נדרשים הקוראים לענות על הסקר באיזו חברה הם בוחרים. את התשובות לסקר המדור מפרסם בשבוע שלאחריו כולל תגובת המפרסמים. “אין צורך להסביר איזו תרומה נכבדה זה מביא לעולם הפרסום. אני באתי לעשות שינוי”.

בין שאר מדורי הפרסום ישנם מדורים נוספים ומעניינים לא פחות לכל המשפחה, כמו מדור מוזיקה המשלב כתבות חדשותיות מתוך עולם המוזיקה החסידית, מדור הלכות מעניינא דיומא, מדור העצמה נשית המספק תוכן איכותי לשעות הפנאי לנשים, מדור מתכונים מקצועי והמדור הפופולרי ביותר עד כה הוא מדור הילדים, אשר מובא במיוחד עבור ילדים החובבים אתגרים שכליים כמו פתרון חידות ותשבצים. מה שהופך את המדור לייחודי מהשאר היא העובדה שהוא בשיתוף פעולה עם הקוראים הצעירים, אשר מפצחים את החידה, משאירים פרטים אישיים עם התשובה הנכונה וזוכים בפרסים. “מדור זה פעיל כל כך שהוא מביא עימו כ-600 תגובות מידי שבוע, זהו מדור הדגל שלנו בעיתון”.

יום שלישי: פעמיים כי טוב

שפירא הקים את העיתון לאחר שסיים את תפקידו כסוכן מכירות בעיתון מרכז העניינים. מתוך ניסיונו בתחום השיווק והפרסום במגזר, הוא זיהה כי העיר פתח תקווה לא זוכה לחשיפה עיתונאית מספקת והחליט להפוך את פוטנציאל השיווק בעל נתח האוכלוסיה הרחבה למציאות, ולאחד את כל העסקים הדתיים והחרדיים בעיר לעיתון שיופץ לכלל אזורי ההתיישבות הדתית והחרדית בעיר ובכך ליצור מעורבות הדדית פנים קהילתית ככל האפשר.

‘שלישי בפתח תקווה’ כולל עשרות עמודים של תוכן איכותי ופרסומות מקומיות והוא היחיד שמודפס על דפי כרומו בגודל A4. העיתון מתפרסם באופן כלל לא מפתיע בכל יום שלישי בשבוע, משום שרק אז אנשים מתחילים לתכנן ולערוך את הקניות שלהם לשבת, מה שמגביר את האפקטיביות של הלידים ומסייע במכירות.

יתרון נוסף למפרסמים, לדבריו, הוא שניתן לשלב יח”צ במסגרת מדורי התוכן של העיתון וכך מפרסמים מקבלים ערך מוסף שלא יכולים למצוא בעיתון אחר. כל היתרונות הללו הובילו את ‘שלישי בפתח תקווה’ להיות מקומון נבחר לקוראים והמפרסמים בעיר. 

אני שומעת את שפירא מחייך מבעד לשפופרת ומגלה את כח הרצון בו ניחן: “החכמה היא לדעת לזהות ההצלחה ולקרב אותה אליך ככל האפשר”.

אם גם אתם מעוניינים להיות חלק מההצלחה בעיר פתח תקווה, הנכם מוזמנים לבקר בעמוד העסק של ‘שלישי בפתח תקווה‘ באינדקס העסקים וליצור איתם קשר

שלישי בפתח תקווה: הכירו את המקומון החרדי המופץ ביותר בעיר 1שלישי בפתח תקווה: הכירו את המקומון החרדי המופץ ביותר בעיר 2  שלישי בפתח תקווה: הכירו את המקומון החרדי המופץ ביותר בעיר 3 שלישי בפתח תקווה: הכירו את המקומון החרדי המופץ ביותר בעיר 4שלישי בפתח תקווה: הכירו את המקומון החרדי המופץ ביותר בעיר 5 שלישי בפתח תקווה: הכירו את המקומון החרדי המופץ ביותר בעיר 6  שלישי בפתח תקווה: הכירו את המקומון החרדי המופץ ביותר בעיר 7

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. העיתון הצרכני המעניין והשווה ביותר בעיר, נקודה!

  2. פוסט לא רלוונטי
    אתר לא מעודכן
    חבל…

  3. למה אתם עדיין עוד לא שלחתם את העיתון בבקשה

  4. גר בפתח תקוה 3 שנים
    ומעולם לא ראיתיו
    נראה לי שהוא כבר לא קיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן