מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מאיר ליברמן מדפוס ‘דטה פרינט’ מספר איך מתמודדים עם בתי ספר שנזכרים להזמין עבודות יומיים לפני תחילת הלימודים ומדוע הרעיון להדפיס במהלך החופש ירד לטמיון. שלום כיתה א’
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

גם אם נדמה שהחופש הגדול לעולם לא נגמר, מסתבר ששנת הלימודים בכל זאת מתחילה ומוסדות הלימוד נמצאים בשיאן של ההכנות לקראת יום ראשון הקרוב הראשון באלול. מי שעובד עכשיו מסביב לשעון, הוא מאיר ליברמן מדפוס ‘דטה פרינט’ בבני ברק, המתמודד עם תופעת הרגע האחרון הכל כך נפוצה בארצנו.

אם במוסדות לימוד עסקינן, כדאי לשים לב לספקי השירות, הלוא הם בתי הדפוס המספקים את החומרים עבור מערכות הלימוד השונות. העסק הופך למסובך ביותר כאשר מוסדות לימוד רבים מחכים לרגע האחרון ומייצרים תנועה אדירה בזמן מוגבל אשר מקשה על זרימת העבודה.

מבתי ספר, גנים, מעונות ותלמודי תורה, בכל הארץ פועלים במרץ בימים אלה לקישוט הקירות, עיצוב פרוספקטים, יומנים, חוברות לימוד וכו’ כאשר הציפייה מבתי הדפוס לספק להם את החומר במינימום זמן שעוד נותר עד לפתיחת השנה.

בדפוס ‘דטה פרינט’ פחות מתרגשים ורואים בזה דבר שבשגרה. “בדרך כלל זה ככה”, מספר ליברמן, המספק שירותי דפוס לרוב מוסדות הלימוד באזור. “יש בודדים שמתארגנים בזמן, אבל רוב המוסדות שאנחנו עובדים איתם נזכרים ימים ספורים לפני תחילת הלימודים.

“מכיוון שאנו המפיצים הבלעדיים של קישוטי קיר מבית מלכות וקסברגר ופנורמה, ומדפיסים רק על חומרים איכותיים ורק על חומרים המאושרים לבתי ספר, יוצא שאנחנו עובדים עבור רוב מוסדות הלימוד וכך העבודה היא מסביב לשעון”.

ליברמן מספר כי בעבר חשב לייעל זאת בעזרת מבצעים המעודדים את פיזור העבודה לכל תקופת החופש הגדול, אך למעשה הרעיון ירד לטמיון מהסיבה הפשוטה שאי אפשר לחנך את כולם, “ואם יש באפשרותנו לתת שירות יעיל ומקצועי, תמיד נעשה זאת בשמחה”.

תופעת הרגע האחרון: כך מתמודד בעל דפוס עם החזרה לבתי הספר 1 תופעת הרגע האחרון: כך מתמודד בעל דפוס עם החזרה לבתי הספר 2 תופעת הרגע האחרון: כך מתמודד בעל דפוס עם החזרה לבתי הספר 3 תופעת הרגע האחרון: כך מתמודד בעל דפוס עם החזרה לבתי הספר 4 תופעת הרגע האחרון: כך מתמודד בעל דפוס עם החזרה לבתי הספר 5 תופעת הרגע האחרון: כך מתמודד בעל דפוס עם החזרה לבתי הספר 6 תופעת הרגע האחרון: כך מתמודד בעל דפוס עם החזרה לבתי הספר 7 תופעת הרגע האחרון: כך מתמודד בעל דפוס עם החזרה לבתי הספר 8

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן