מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מחסני חשמל חוגגים יום הולדת ויוצאים במבצע מטורף של עד 40% הנחה על כל המוצרים. מבצע כזה מצדיק קמפיין ארצי עם דגש על מודעות רחוב
MACHSANECHASHMAL(1)_optimized
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

יום הולדת זה תמיד סיבה לחגיגה, ודאי אם מדובר באימפריה כמו מחסני חשמל שיש לה להציע המון מתנות (אם רק תקנו כמובן). מחסני חשמל חוגגים יומולדת ויוצאים במבצע מטורף של עד 40% הנחה על כל המוצרים. מבצע כזה מצדיק קמפיין ארצי עם דגש על מודעות רחוב.

מלאכת פרסום חוצות הוטלה על כתפיהם של צוות גיל סטריט מבית גיל גרופ. בשביל זה צריך חיות שטח כמו החבר’ה של גיל סטריט שיצאו למבצע הדבקות ארצי מסביב לשעון בריכוזים החרדיים. אין מי שלא ראה את קמפיין היומולדת של מחסני חשמל. קמפיין יעיל למהדרין!

ערוץ הפרסום של לוחות מודעות מפותח מאוד בציבור החרדי וכמעט אין חבילת פרסום רצינית שלא כוללת בתוכה פרסום במדיה זו. יתרה מכך, סקרי עומק במגזר החרדי מעלים שמודעות רחוב היא המדיה המובילה בשוק הפרסום החרדי.

הכמות המוגבלת של לוחות מודעות ברחובות הערים, לעומת ביקושים עצומים להדבקת מודעות מסוגים שונים, גורמת באופן קבע לחיכוכים בין מדביקים ולמאבק על כל פיסת לוח. אורך חייה הממוצע של מודעה בערים ללא פיקוח, עומד על יום אחד בערך. מצב עניינים זה הפך את הצורך בהסדרת הפיקוח על לוחות המודעות לדחוף ביותר.

ואכן, מהלך זה של החכרת הזיכיון להדבקת מודעות רחוב על ידי הרשויות המוניציפליות הולך וצובר תאוצה בארץ. מודלים מוצלחים הוכיחו שהשירות לגוף המפרסם עולה עשרת מונים בערכו כשהעבודה נעשית על ידי זכיין. זאת בנוסף לטובת הכלל של שיפור פני העיר.

בין הערים שכבר נהנות מהשירות של גיל סטריט: ירושלים, ביתר עילית, מודיעין, אלעד בית שמש, כאשר לאחרונה מצטרפת העיר כפר סבא על רבבות תושביה.

חשמל ברחובות: כך נראה הקמפיין של מחסני חשמל ברחוב החרדי 1 חשמל ברחובות: כך נראה הקמפיין של מחסני חשמל ברחוב החרדי 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן