מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
בגיל גיפט הפיקו סרטון מקורי עם אדפטציה לטרנד של הפנים המזדקנות ומציעים לכם שובר למתנה יוקרתית. מחפשים לתת מתנה ממותגת שיזכרו? חפשו את ההטבה שלכם בפנים
GIFT
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עוד לא שככו הדי הטרנד של העלאת הפנים שלכם כפי שייראו בעוד כמה עשורים לרשתות החברתיות, באמצעות אפליקציות כמו FaceApp ויש מי שלוקחים את זה צעד קדימה לתחום השיווקי. בגיל גיפט, מבית גיל גרופ, הפיקו סרטון מקורי עם אדפטציה לטרנד של הפנים המזדקנות, המציע לעסקים וארגונים מתנות מקוריות לעובדים, לקוחות, ספקים או תורמים.

לגיל גיפט אתר חדש ואטרקטיבי הכולל קטלוג עם יותר מ-1,000 מוצרים ומתנות למוסדות וארגונים. באתר ניתן למצוא מגוון עצום של מתנות ממותגות, כגון כלי בית, מוצרי גינה, מוצרי משרד, מוצרי מחשב, מוצרים לתערוכות, מוצרי נופש ומחנאות, אביזרים לנייד, אביזרים לרכב, מוצרים ירוקים, ביגוד, טקסטיל, מתנות לאשה ולגבר ובעצם כמעט כל מה שעולה על הדמיון.

בין השירותים הקיימים ב’גיל גיפט’, מתנות ממותגות במגוון מארזים וצורות, בהתאמה אישית וחשיבה קונספטואלית לעסקים, עבור לקוחות ועובדים, מוצרי משרד ממותגים כמו מחברות, לוחות שנה, מוצרי שולחן ועוד, וכן מיתוג חלל בעסקים ומוסדות, מיתוג אירועים, כנסים ותערוכות.

מלאו פרטים וקבלו מאיתנו שובר מתנה יוקרתית מתוך מגוון מוצרים: לחצו כאן לקבלת ההטבה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן