כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
זהו סיפורו של המותג טאצ’ מבית שניב, שהכניס תחת מטרייתו קטגוריות נוספות ומתחרה במותגים מוכרים כמו סנו ויוניליוור. סיקור קמפיין
touch (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קמפיין חדש של חברת שניב – באמצעות פרסום פידבק של בינה פלדשטיין – מספר את סיפורו של מותג ישראלי שומר שבת, שרכש לאחרונה חברה קיבוצית  גדולה (סאסאטק) לייצור חומרי ניקיון וטיפוח ומרחיב את תחום פעילותו לקטגוריות נוספות.

אם עד היום הייתם רגילים לקנות אקונומיקה של סנו, נוזל כלים של פיירי ומסיר שומנים של סנט מוריץ, מהיום תוכלו להסתובב בכל סופרמרקט הקרוב לביתכם ולהצטייד באקונומיקה, נוזל כלים, מסיר שומנים ומוצרים רבים נוספים של המותג המוכר והמתרחב: טאצ’.

את מוצרי האיכות של  טאצ’ כולם מכירים מקטגוריית מוצרי הנייר והמוצרים המשלימים למטבח. מעתה למותג גם 4 סדרות של חומרי ניקיון ותחזוקה לבית ולמטבח באיכות מעולה.

צבי ג’וזף, מנהל קריאייטיב בפרסום פידבק, מספר לנו כי לפני שיצאו לקמפיין ההשקה, צוות האסטרטגיה בחן את המוצרים מכלל הקטגוריות וגילה חוט מקשר אחד ועיקרי שגורם לצרכנים להרים את המוצר מהמדף ולהניח אותו בעגלת הקניות: איכות.

“לפני שהמוצרים החדשים מותגו תחת המטריה של טאצ’, בדקנו שהם עומדים בקריטריונים המחמירים ביותר ואכן, איכות המוצרים של טאצ’ לא נופלת מאלו של המתחרים שהינם מותגים בינלאומיים. לכן הגענו למסקנה שלא צריך להכביר במילים כדי להבהיר את היתרון הזה. עוד לפני שכתבנו מילה – המודעה מבושמת. עוד לפני שכתבנו מילה – המודעה מבריקה. יש לנו שטח מדהים לויזואל שעושה חשק ומבדל בין הקטגוריות בפרסומים השונים”.

אתם לא מדברים על יתרון במחיר, למשל.

“לא, משום שלא מדובר במוצר לואו-לוול  אלא במוצר איכותי. אנחנו אומרים לצרכנים: כשאתם בוחרים במוצרים של טאצ’, אתם לא מתפשרים על איכות. לא נכנסנו בכלל לנושא של המחיר כי זה לא הנושא. אם במקרה המוצר יהיה יותר זול מהמתחרה, זה יהיה רק בונוס, הבשורה – ניתן לקנות מוצר איכותי יותר בלי לשלם יותר. חשוב להבין שיש בסדרות גם מוצרי דגל בלעדיים לטאצ’, כמו בקבוק אקנומיקה 4 ליטר עם פקק ביטחון למניעת תאונות והיפגעות ילדים”.

מה מחכה לנו בהמשך?

“אנחנו עובדים על פיתוח של קריאייטיב ייעודי לכל פלטפורמה בנפרד ויהיו הפתעות. במהלך השנה נעלה בעוד כמה פלטפורמות, יהיו השקות של מוצרים נוספים שעתידים לצאת והולך להיות שמח”.

המפעל היחיד בארץ לייצור נייר ששומר שבת

שניב היא חברה ישראלית לייצור נייר. המפעל הממוקם באופקים, הוא היחיד בעולם ששומר שבת על אף המורכבות המיוחדת. לפני כשנה החברה התמזגה עם סאסאטק, חברה לייצור מוצרי ניקיון וקוסמטיקה הממוקמת בקיבוץ בגליל העליון. 

עזריאל שטיינר, מנהל תיק לקוח ואחראי יח”צ בפרסום פידבק, מספר לנו כי התרחבות משפחת מוצרי טאצ’ תביא את המותג למובילות גם בקטגוריית  חומרי הניקיון , כפי שיש לטאצ’ בקטגורית מוצרי הנייר, בה הוא שחקן בשורה הראשונה על מדפי רשתות השיווק

אתה חושב שמותג ישראלי יכול להתחרות בתאגידים גלובליים?

“כן. כדי להתחרות בהם, האתגר הכי גדול היה להביא מוצרים באיכות הכי גבוהה ולשם כך אנשי מקצוע מובילים ישבו חודשים כדי להביא את הנוסחה המנצחת באיכות. דווקא פיתוח ישראלי מכיר טוב יותר את המים בארץ, את האקלים וכו ויודע להתאים הכי טוב את מה שנכון לשימוש בארץ ויהפוך למוצר איכותי מוביל. 

בתחום הפרסום לפחות, אתם נאלצים להתמודד מול תקציבי ענק…

נושא התקציב אולי מעניין את משרדי הפרסום… אבל לא את צרכני הקצה של המוצרים. אם המוצר איכותי והוא איכותי!  כנראה לא צריך תקציבי ענק … חווית התנסות מצויינת של כל צרכן תעשה את העבודה נהדר.

איפה נראה את הקמפיין?

“התחלנו בפרינט, מיקוד בעיתוני נשים, ברדיו, בשילוט, במקומונים ובקנה גם דיגיטל. לפידבק מובילות ידועה בשילוב בין כל פלטפורמות המדיה כולל דיגיטל חכם תוך תכנון התאמת הקמפיין לכל הפלטפורמות מ-day one כולל ניהול ואופטימיזציית אפקטיביות הקמפיינים”.

קרדיטים:

לקוח: שניבמשרד פרסום: פידבקמנכ”ל: בינה פלדשטייןקריאייטיב: צבי ג’וזףניהול לקוח ויחסי ציבור: עזריאל שטיינר

הכירו את המותג הישראלי שמתרחב ומתחרה במותגים הבינלאומיים 1 הכירו את המותג הישראלי שמתרחב ומתחרה במותגים הבינלאומיים 2 הכירו את המותג הישראלי שמתרחב ומתחרה במותגים הבינלאומיים 3 הכירו את המותג הישראלי שמתרחב ומתחרה במותגים הבינלאומיים 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. מדוע שם המוצר מעלה הרגשה של כיתוב בערבית

  2. למה המחיר עלה מאז הקורונה
    תתביישו. חוץ מזה מאוכזב מהמוצרים שלהם

  3. כל עוד מפרסים אתכם אנשים המזוהים פוליטית עם הנאשם מבלפור אין סיכוי שאקנה

  4. שלום!
    הפרסומת שלכם למוצר לא קשורה לכלוםמתאימה יותר לפרסם רומנטיקה מאשר מוצרי נקיון,לדעתי גובל בפרסומת לחיזור,מה הקשר למוצרי נקיון?

  5. על מנת לפרסם את המוצרים שלכם בדרך שיהיו להם קונים רבים אתם אמורים לדאוג לפרסום הולם ולא להופעה של שני נאהבים דחויים שמציגים את המוצרים שלכם. מה אתם מנסים לשדר עם אדם דוחה המזוהה עם היושבים בבלפור שהוא אוהב ניקיון. האישה שלצידו לקחה אותו מהביבים חסר כול וצרפה אותו לפרסומת ואתם נתתם להם במה דוחה שלא ניתן להסתכל בכלל על הפרסומת ועל שניהם ובכך אתם מאבדים קונים שרואים אותם בצורתם על המרקע. יש מספיק סלברטאים שיכולים להציג את הפרסומת שלכם למוצרים וכדאי שתחשבו על כך. אני בכול אופן לא אעיז לקנות את המוצרים שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן