מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
המוקדניות בחברת טלטרגט יוזמות שיחות בשם הלקוח לאחר שלמדו אותו בצורה מקיפה ומעמיקה. מנכ”ל החברה מספר לאפרת פינקל איך זה עובד בפועל ולמה כדאי להפעיל מערך טלמרקטינג במיקור חוץ. אפשר לעניין אותך בכתבה מיוחדת ללא עלות?
teletarget (2)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כל בעל עסק אוהב את התחום שבו הוא עוסק. טוב, כמעט כולם, אחרת לא היו פותחים עסק דווקא בתחום עיסוקם. איפה מתחילה הבעיה? כשמעצב פנים (לדוגמה) הופך להיות מטפל ופסיכולוג, מנהל חשבונות, אחראי גבייה, מזכיר, מגיש כוסות תה, מטפל במדפסת תקולה, איש שיווק, איש יח”צ, איש עייף ומתוסכל אה וגם מעצב פנים איזה שעה שעתיים ביום.

ככה זה. לכל עצמאי יש את המשימות האלו בעסק שפשוט מוציאות אותו מדעתו, ואם רק היה יכול לא היה מסתפק בדחייה מתמדת שלהן אלא מוציא אותן למיקור חוץ, גם במחיר של התמודדות עם בעיותיהם של מיקורי החוץ.

העול הכי גדול, המעמסה הכי מעיקה והמשימה שהם הכי אוהבים לדחות – יעידו כל בעלי העמותות ומנהלי המוסדות – היא משימת גיוס הכספים. כמות המשאבים הנפשיים והטכניים שדורשת משימת גיוס התרומות גורמת למשימה זו להפוך למועקה מתמשכת ובלתי נסבלת. אבל מה מתברר? יש אנשים שאוהבים לגייס תרומות.

זה מוזר. זה מוזר כמו אלו שמעלים פוסטים בפייסבוק שהם מחפשים עבודה במכירות ואתה כזה מסתכל על הפוסט ואומר לעצמך “אני, אני שהחיים שלי בזבל, שישן באוטו, שהלך ללמוד תואר רק כדי לוותר על תורנות אצל סבתא פעם בשבוע, שלקח הלוואה מחברת האשראי כי היא היחידה שהסכימה לתת, לא אעבוד במכירות גם לא בעד שלום” והם פשוט מבקשים את זה. אז ככה האנשים האלו שאוהבים לגייס תרומות. הם פשוט אוהבים את זה. והם כל כך אוהבים את זה, שהם מתעסקים עם זה שנים ומפתחים שיטות איך לעשות את זה טוב יותר והם גם עושים את זה בשביל אנשים אחרים, כי האנשים האחרים לא סובלים את זה. הם בני אדם.

אחד מהאנשים האלו הגיע לבקר במשרדי פאשקעוויל, אמר שקוראים לו שלמה היימן, התיישב וביקש שנשאל כמה שאלות ושנכתוב את מה שהוא עונה.

“כן, אנחנו מתעסקים שנים בגיוס תרומות, ואין שום סיבה שלא ננצל את ההבנה שפיתחנו בתחום כדי להוריד מבעלי העמותות ומנהלי המוסדות את המשימה הזו שבשבילם היא עול גדול מאד. הקמתי מוקד טלמרקטינג שמתמחה בגיוס, שם הכשרנו בנות לעבודה הזו וגייסנו צוות של קריאייטיב ואסטרטגיה שמפתח דרכי פעולה שונות עבור כל לקוח. יחד אנחנו מגייסים תרומות ללקוחותינו, כשבעצם עבור הלידים הפוטנציאליים אנחנו המוסד או העמותה בעצמם. אנו לומדים כל מוסד לגופו ובפועל השירות לא מתבצע כמו מיקור חוץ. אנחנו רואים את עצמנו חלק אינטגראלי מהלקוח ובשמו אנחנו מדברים”.

זה נשמע יפה, אבל לא חשבת לספר לנו מי אתה?

“אני שלמה היימן, מנכ”ל ‘טלטרגט’. עסקתי 12 שנים בהקמה וניהול של מערכות טלמרקטינג ובניית צוותות. בתחילת דרכי עבדתי בארגון ‘הדברות’ במשך חמש שנים, שם הופקדתי על ניהול של שלוש הגרלות על דירות בירושלים, פיקדתי על כל האופרציה של זה. בנוסף, הפקתי עבורם דינרים והקמתי מוקד טלמרקטינג אין-האוס ענק ומוצלח. לאחר מכן נכנסתי לעולם הפרסום ועבדתי שם מספר שנים. במשך השנים הללו צברתי ניסיון גם בתחום של גיוס המשאבים והתרומות וגם בהבנה של פרסום והגעה לקהל היעד, ובעצם בניתי מתודה ייחודית לעמידה ביעדים של מכירות.

“לאט לאט פיתחתי הבנה בפסיכולוגיה של תמריצים ותחושות הצלחה. השנים האלו לימדו אותי להבין שבסוף הכל עניין של אנשים. הצלחה של מערך טלמרקטינג מתחילה ונגמרת בהון אנושי. צריך להבין: עולם המכירות אינו קל ואחד החסרונות הבולטים הוא השחיקה המהירה של הצוות, מה שגורם למנהלים לאבד את כוח העבודה בדיוק כשהוא מתחיל להיות ממש טוב. לכן אני מאמין בשכר בסיס גבוה ויציב לאורך זמן, עוד לפני הבונוסים, ויחד עם זאת הצבת יעדים גבוהים כתנאי והעסקת בנות איכותיות בלבד, שמסוגלות לעמוד במטרות המוגדרות, לאחר שעוברות אצלנו הדרכה מקצועית”.

מה הרעיון שעומד מאחורי החברה שלכם?

“כל ארגון, גם קטן ובינוני, חייב להעמיד לרשות עצמו מוקד טלמרקטינג שיגייס תרומות ללא הפסקה, אבל העלויות של הפעלת המוקד וכאב הראש שהוא גורר אינם עניין של מה בכך, ורוב המוסדות לא יכולים לעמוד בדרישות. אז הקמנו מוקד אחד שמתמקצע בשירות, ומשמש בעצם מוקד עבור אותם ארגונים שזקוקים לשירות. במוקד שלנו, כל עמדה או שתיים שייכות ללקוח אחר, ובעצם נותנות את השירות באופן קבוע לאותה עמותה, כך שהן הופכות להיות חלק אינטגראלי מהמוסד ומשמשות כפה שלו. כך העמותות מקבלות שירות שהוא גם מקצועי יותר ממה שהיה מייצר בעצמו, גם ללא כאב הראש שבניהול ובהתמקצעות התמידיים, וגם זול משמעותית”.

שתף אותנו בתובנה מהתחום

“הדבר הראשון שצריך לעשות זה לגבש מאגר טלפונים איכותי ופוטנציאלי לתרומות, שמכיל מספרי טלפון עדכניים ולעקוב אחריהם ואחרי הסטטוס שלהם באופן מתמיד. לבנות קהל שמכיר את העמותה של הלקוח בשם. ועוד משהו, לא נתקשר לתורם לפני שנדע את גובה התרומה הקודם שלו ונכין את עצמנו להזכיר לו שתמיד יש לאן לעלות ולשאוף”.

זו הייתה תובנה חשובה אבל מאד קצרה

“אז קחו עוד אחת. לכל גיוס תרומות צריך לבנות שפה ספציפית שמתאימה לקהל היעד שנבחר. בשנת 2019 כבר לא מוכרים מוצרים, מוכרים סיפורים. רק סיפורים שמרגשים ונוגעים ללב בשיחה שיוצרת קשר אישי חם וקבוע, תגרום לתורם לפתוח את הכיס”.

תן לנו איזה “אני-תמיד-אומר-ללקוחות-שלי”

“אתה תקבע את היעד, אנחנו נגיע”.

אז זה מה שאתם עושים כל היום? יושבים ומתקשרים?

“בגלל שב-2019 שום דבר אינו מושלם בלי דיגיטל, בנינו מחלקה נוספת שעושה את אותו הדבר – בכל הפלטפורמות הדיגיטליות, כי גם שם צריכים לראות את הלקוח שלנו. ובכלל, היום הדיגיטל מהווה אוצר בלום של לידים לכל תחום ועניין, רק צריך לדעת איך להגיע אליהם, ובעיקר איך להגיע אליהם בזול.

“גם בדיגיטל המומחיות שלנו היא ייבוא לידים לעסקים ועמותות ואנו מתעסקים רק במה שזה כולל, שזה ניהול קמפיינים B2B (עסקים לעסקים), B2C (עסקים ללקוחות), אופטימיזציות לקמפיינים ודפי נחיתה, ניהול קמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם, גוגל, יוטיוב, טאבולה, אאוטבריין ולינקדאין. בניית הקמפיינים כוללת כתיבה ועיצוב ובניית רשימות תפוצה. אני יכול לומר שאין פלטפורמה שהצוות שלנו לא מכיר מתוך שינה. זה מה שהם עושים 24/6, וזו האמנות האישית שהם פיתחו ומפתחים כל הזמן – ייבוא לידים בעלויות הכי זולות שאפשר. ככה הלקוח מקבל את הלידים הכי איכותיים וחמים במחיר משתלם ושווה”.

איך אתה עובד מול הלקוחות שלך?

“אני מאמין בעבודה לטווח רחוק, ועובד עם לקוחות קבועים במשך תקופות ארוכות. מאוד חשוב בעיני להתנהל בשקיפות מלאה לאורך כל הדרך, לכן בנינו מערכת ייחודית שמשקפת את הפעילות של המוקד בכל רגע נתון, כך שהלקוח יודע בכל זמן נתון את העלויות המדויקות שלו מול התוצאות. בנוסף, הוא מקבל בכתב דו”ח נתונים שבועי מקיף על פעילות המוקד”.

לא נשאר אלא להגיע אליכם

“בדיוק, דברו איתנו”.

אתר: https://www.teletarget.co.il

טלפון: 074-7444-808

מייל: [email protected]

הכירו את טלטרגט: שלמה היימן מספר על הצוות המיוחד שנהנה לגייס תרומות 1 הכירו את טלטרגט: שלמה היימן מספר על הצוות המיוחד שנהנה לגייס תרומות 2 הכירו את טלטרגט: שלמה היימן מספר על הצוות המיוחד שנהנה לגייס תרומות 3 הכירו את טלטרגט: שלמה היימן מספר על הצוות המיוחד שנהנה לגייס תרומות 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן